اخبار داغ

سرپرست باشگاه نفت خبر داد؛

حل مشکل تیم نفت مسجدسلیمان برای ادامه فعالیت در لیگ دسته یک

حل مشکل تیم نفت مسجدسلیمان برای ادامه فعالیت در لیگ دسته یک
مشکل تیم نفت مسجدسلیمان بمنظور ادامه حضور در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور با پیگیری مسئولین استان خوزستان حل شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری ،سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت : با توجه به مشکلات و بدهی های یکی دو سال گذشته تیم نفت و تعلیق حضور این تیم در رقابت های لیگ دسته یک با پیگیری های مسئولین این مشکل حل شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری ,

داریوش حسن پور افزود : با اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مبنی بر تعلیق حضور تیم نفت بلافاصله پیگیری هایی توسط  دکتر شریعتی استاندار خوزستان ، علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس ،بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفت و با موافقت و مجوز مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توانستیم با تعهد به پرداخت دیون طی دو مرحله تا پیش از نیم فصل مجوز ادامه حضور در مسابقات را کسب نماییم .  

,

وی اظهار داشت : بر این اساس تیم نفت مسجدسلیمان امروز 23 مرداد در ساعت 19/15 در شهر قم به مصاف تیم صبا می رود . همچنین بمنظور آماده شدن جهت حضور در رقابت های جام حذفی بلافاصله پس از این بازی برای یک اردوی کوتاه مدت دو سه روزه عازم تهران می شود تا با حضور در شهر بوکان به مصاف نماینده این شهر برود . 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه