اخبار داغ

مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قرچک:

مبلغان قرچک دارای کد موقت در سامانه سجام هستند

مبلغان قرچک دارای کد موقت در سامانه سجام هستند
مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: 25 نفر از مبلغان قرچک دارای کد موقت که 15 نفر تأیید و 10 نفر تأیید نشده در سامانه سجام کشوری ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ مصیب سلطانی مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران از آموزش تخصصی 500 نفر از گروه های هدف این اداره در نیمه اول سال 96 خبر داد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده کلاس های آموزش تخصصی با موضوع فرصت ها و چالش های فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی،‍‍ پیشگیری اولیه از اعتیاد، آسیب های اجتماعی، تربیت دینی کودکان، جریان شناسی نحله های انحرافی به این گروه ها آموزش داده شد.

,

سلطانی خاطر نشان کرد: این کلاس ها مخصوص گروه های هدف مبلغات، مبلغین و ائمه جماعات، مسئولین تشکل های دینی، مداحان، مربیان مهدکودک، معلمین و اساتید به اجرا درآمد.

,

وی تاکید کرد: سازمان تبلیغات با جذب نیروهای متدین و دلسوز و با انگیزه سعی در پرورش افراد انقلابی دارد و کارهای مفید و اثرگذار در حوزه دینی و فرهنگی انجام می دهد.

,

مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک با اشاره به ارتقای کیفی فعالیت روحانیون، بیان کرد: جلسات آموزشی، کارگاه‌های و همایش‌های مختلف و آموزش استفاده از فضاهای مجازی که یک امکان و قابلیت نوظهور است و روحانیون با آموزش های لازم می توانند برای جذب نیروی جوان تاثیرات زیادی را بر روی سبک و روش‌های زندگی استفاده کنندگان بگذارند.

,

وی گفت: شاید این اداره با داشتن امکانات محدود در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی هم منطقه شهری و روستایی نقش جدی و سازنده دارد و می تواند کارهای ارزشی بالای انجام دهد.

,

سلطانی با اشاره ثبت نام مبلغان در سامانه سجام درنیمه اول سال 96، بیان کرد: سامانه سجام سامانه جامع اعزام مبلغ در کشور است که 25 نفر مبلغان دارای کد موقت که 15 نفر تأیید و 10 نفر تأیید نشده درقسمت مربوط به اداره قرچک ثبت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه