اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

مدافعان حرم نگذاشتند سرنوشت سوریه برای ایران تکرار شود/ داعش به سرهای بریده هم رحم نمی‌کند

مدافعان حرم نگذاشتند سرنوشت سوریه برای ایران تکرار شود/ داعش به سرهای بریده هم رحم نمی‌کند
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر ما به کمک کشورهای اطراف نمی رفتیم برای ایران نیز سرنوشتی چون آنها رقم می خورد، ببنید داعش چه بر سر کشورهای اطراف آورده است و یا یمن را ببنید انتشار ویروس وبا از سوی آل سعود چه بر سر مردم مظلوم یمن آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم و استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با رباط نیوز، با اشاره به سالروز فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی، اظهارکرد: مقاومت بر سر ارزش ها و دفاع از مظلوم باید به عنوان یک اصل و حقیقتی بزرگ در ادبیات کشورها قرارگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز،,

وی افزود: هرمکانی که مظلومی وجود داشته باشد دیگران وظیفه دارند تا در برابر ظالم بایستند و مظلوم هم نباید همیشه مسلمان باشد بلکه اگر از ادیان دیگری هم باشد باید از او دفاع کرد.

,

استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: حمایت ایران از مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه مانند عراق سوریه و … و حمایت های معنوی از لیبی، یمن و … یک وظیفه است، اگر ایران از کسانی که در برابر کشورهای ظالم دنیا ایستاده اند چه کسانی از آنها حمایت خواهد کرد؟کشورهایی مانند آمریکا حمام خون را به راه انداخته اند.

,

وی ادامه داد: حمایت ایران از کشورهای مظلوم دنیا نه تنها حمایت از مبارزه کنندگان با دشمنان اسلام است بلکه سدی اطمینان بخش در برابر ظالمان دنیا ایجاد می شود، این مانند آن است که اگر در خانه ای آتشی رخ داد جلو آن را نگیریم دیگر اتاق ها و منازل نیز ویران خواهند شد، پس مقاومت و یاری کردن ایران در این شرایط دلایلی این چنینی نیز دارد.

,

امام جمعه رباط کریم یادآور شد: اگر ایران در آن سوی مرزها به یاری مظلومان نشتابد به طور قطع پس از مدتی نیز مرزهای ایران و حتی مردم کشور نیز از سوی ایادی استکبار تهدید خواهند شد، یاری کردن کشورهای مظلوم در حقیقت کوتاه کردن دست ظالمان جهانی است.

,

حجت الاسلام محمدی نژاد تصریح کرد: اگر ما به کمک کشورهای اطراف نمی رفتیم برای ایران نیز سرنوشتی چون آنها رقم می خورد، ببنید داعش چه بر سر کشورهای اطراف آورده است و یا یمن را ببنید انتشار ویروس وبا از سوی آل سعود چه بر سر مردم مظلوم یمن آورده است.

,

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر ما در برابر دشمنان نایستیم، دشمنی که به سرهای بریده شده رحم نمی کنند به طور قطع باید آن دشمنان بدون رحم و قلب را در کشور ببنیم، بسیاری اعتراض می کنند که چرا باید در آن سوی مرزها و کشورهایی که متعلق به  ما نیستند بجنگنیم در پاسخ به ان ها باید گفت که اگر می خواهید امنیت را در کشور ببنید باید آتش را در سرچشمه خاموش کنیم، امروز بسیاری از جوانان ما با عشق و علاقه می روند، جوانانی چون شهید محسن حججی به آن سوی مرزها می روندو عاشقانه شهید می شوند تا امنیت برای کشور بماند.

,

وی در پاسخ به انتقاد برخی از بی اخلاقان جامعه نسبت به شهید و شهادت، ابراز کرد: آنهایی که با سگ‌هایتان محشور هستید بدانید اگر شهدای مدافع حرم نبودند چیزی از مملکت نیز باقی نمانده بود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه