اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رباط کریم

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رباط کریم
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رباط کریم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی، در گفت‌وگو با رباط نیوز از از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: طرح کنترل پاکسازی مناطق آلوده روز گذشته در سطح حوزه کلانتری ۱۱ مرکزی اجراء و تعداد پنج دستگاه خودرو سرقتی کشف و ۷۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

وی گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی از ۸۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت استعلام و تعداد ۷۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف را روانه پارکینگ کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: با اجرای این طرح تعداد ۹ نفر سارق دستگیر و تعداد ۱۸ فقره سرقت از انواع سرقت کشف شد.

,

پاشاکی ادامه داد: تعداد هفت نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و ۲۴ نفر معتاد و کارتن خواب دستگیر و تعداد هشت واحد صنفی متخلف پلمپ و از ۴۸ مورد صنوف بازدید صورت گرفت.

,

این مقام انتظامی یادآور شد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع‌آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی در جهت آسایش مردم بود، از اولویت های پلیس است.

,

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت گزارش دهند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه