اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد

راه اندازی «یونیت دندان‌پزشکی سیار» در استان مرکزی/افتتاح فاز دوم بیمارستان خوانساری اراک تا دو ماه آینده

راه اندازی «یونیت دندان‌پزشکی سیار» در استان مرکزی/افتتاح فاز دوم بیمارستان خوانساری اراک تا دو ماه آینده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تهیه و تجهیز یونیت سیار دندان‌پزشکی در استان خبر داد و گفت: ارائه خدمات دندان‌پزشکی به مناطق دور از مراکز بهداشتی درمانی مانند حاشیه شهرها و روستاها جزو اهداف بعدی یونیت سیار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ حسن طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عصر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح تحول سلامت یکی از طرح های اجرایی دولت است که پرداختی از جیب مردم را در حوزه درمان کاهش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از,  اراک امروز, ؛ حسن طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عصر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح تحول سلامت یکی از طرح های اجرایی دولت است که پرداختی از جیب مردم را در حوزه درمان کاهش داده است.,

طاهراحمدی با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت ضمن داشتن نقاط قوت فراوان دارای نقاط ضعف فراوانی هم هست، گفت: بی‌توجهی به این معایب باعث می‌شود که این طرح در آینده با مشکل مواجه شود. چراکه به جای کاهش پرداختی تمامی اقشار در بخش درمان بهتر بود در قالب این طرح پرداختی افراد نیازمند کاهش پیدا می‌کرد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در این طرح پرداختی به جامعه پزشکی و کادر درمان به صورت مساوی افزایش نیافته و پزشکان بیش از سایر گروه‌ها  دریافتی داشته‌اند و این موضوع نارضایتی‌هایی را هم به همراه داشته است.

,

طاهراحمدی به موضوع سلامت دهان و دندان اشاره کرد و گفت: متاسفانه اکثر ایرانیان دندان‌های خوبی ندارند و اکثر افراد دندان‌هایشان فاسد است و باتوجه به هزینه‌های بالای دندان‌پزشکی افراد کمتر به دندان های خود اهمیت می‌دهند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در شهرستان اراک چند مرکز دندانپزشکی فعال وجود دارد که خدمات را با نرخ دولتی به بیماران ارائه می‌کنند که یکی از این مراکز در کوی نبیء است ولی افراد زیادی از این امر مطلع نیستند.

,

راه‌اندازی «یونیت دندان‌پزشکی سیار» در استان مرکزی

, راه‌اندازی «یونیت دندان‌پزشکی سیار» در استان مرکزی, راه‌اندازی «یونیت دندان‌پزشکی سیار» در استان مرکزی,

طاهراحمدی از راه‌اندازی «یونیت دندان‌پزشکی سیار» در استان مرکزی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این یونیت خدمات دندان‌پزشکی در مناطق محروم استان انجام می شود.

,

افتتاح فاز دوم بیمارستان خوانساری اراک تا دو ماه آینده

, افتتاح فاز دوم بیمارستان خوانساری اراک تا دو ماه آینده, افتتاح فاز دوم بیمارستان خوانساری اراک تا دو ماه آینده,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به کمبود تخت بیمارستانی در بخش بستری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از سه برابر ظرفیت بیمارستان آیت‌الله خوانساری بیمار در بخش اورژانس این بیمارستان بستری هستند که این موضوع باعث شده تا خدمات مطلوب به این بیماران ارائه نشود.

,

وی به طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اشاره کرد و ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان ظرف دو ماه آینده با 96 تخت خواب به بهره برداری می رسد.

,

بهره‌برداری از فاز نخست بیمارستان ولیعصر اراک در بهار 97 

, بهره‌برداری از فاز نخست بیمارستان ولیعصر اراک در بهار 97 , بهره‌برداری از فاز نخست بیمارستان ولیعصر اراک در بهار 97 ,

طاهر احمدی با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان ولیعصر اراک در حال حاضر 52 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: این پروژه در سه فاز تعریف شده است که فاز اول طرح، تا خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر با 486 تخت هم اکنون در دست ساخت است.

,

عدم تخصیص اعتبار به طرح تحقیقاتی آلودگی هوای اراک

, عدم تخصیص اعتبار به طرح تحقیقاتی آلودگی هوای اراک, عدم تخصیص اعتبار به طرح تحقیقاتی آلودگی هوای اراک,

وی با اشاره به معضل آلودگی هوای اراک گفت: تا امروز تحقیقات اساسی چندانی در این حوزه صورت نگرفته تا تاثیر آلودگی هوا بر افزایش نرخ شیوع بیماری سرطان مشخص شود.

,

طاهر احمدی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز جهت اجرای طرح‌های تحقیقاتی آلودگی هوای اراک سه میلیارد تومان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: قرار بود این اعتبار توسط استانداری در اختیار دانشگاه قرار بگیرد که تاکنون محقق نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه