اخبار داغ

ارزیابی از کاندیداهای شهرداری ادامه دارد؛

اعضای شورای شهر بروجرد در هیاهوی انتخاب شهردار/ 30نفر کاندیدای شهرداری بروجرد!

اعضای شورای شهر بروجرد در هیاهوی انتخاب شهردار/ 30نفر کاندیدای شهرداری بروجرد!
این روزها اعضای شورای شهر بروجرد در تلاش هستند تا از میان کاندیداهای شهرداری بروجرد یک نفر را انتخاب کنند و ارزیابی از کاندیداهای شهرداری ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک شمارش معکوس برای روی کار آمدن شورای شهر پنجم آغاز شد، گرچه تا کنون چندین بار زمان آغاز به کار  شورا تغییر کرده اما طبق آخرین گفته ها شورای جدید فعالیت خود را رسما از اول شهریور ماه آغاز می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

از مدتها پیش اعضای شورای شهر بروجرد در تلاش و تکاپو هستند تا بتوانند فردی توانمند و کاربلد را انتخاب کنند و با شهرداری کارآمد شهر رو به رشد حرکت کند اما گویا با توجه به این که سه ماه از انتخاب اعضای شورای شهر می گذرد اما اعضا هنوز به توافقی نرسیده و گزینه های بیشتری را در نظر می گیرند.

,

 

,

گرچه تا کنون حدود 30 نفر برای تصدی شهرداری در بروجرد متقاضی شده اما تنها مصاحبه صورت گرفته و هنوز شورا به نتیجه قطعی نرسیده این در حالیست که همه منتظر هستند تا ببینند این همه مصاحبه و وسواس در انتخاب به کجا می رسد و چه کسی شهردار بروجرد می شود.

,

 

,

نتیجه تصویری برای انتخاب شهردار

, نتیجه تصویری برای انتخاب شهردار,

 

,

چند وقت پیش بود که یکی از اعضای شورای شهر بروجرد گفت قرار است برای انتخاب شهردار بروجرد فراخوانی در روزنامه ها منتشر شود تا گزینه های بیشتری در دست باشد و سرانجام از بین آنها یک نفر انتخاب شود اما بعد از مدتی شورا از این اقدام پشیمان شد و فراخوانی صورت نگرفت.

,

 

,

البته در این مدت شهرداران اسبق بروجرد هم سری به این شهر زده و از نزدیک بروجرد را بعد از مدتها روئیت کرده اند، گرچه زمزمه های مبنی بر این که شاید یکی از شهرداران سابق دوباره شهردار شود شنیده می شود اما هیچ یک از اعضای شورا تا کنون به یک نظر جمعی نرسیده اند.

,

 

,

حالا قرار است از میان 30 گزینه در بروجرد که برخی بومی و برخی غیر بومی، عده ای سابقه کار در شهرداری دارند و برخی فاقد تجربه هستند را یک نفر انتخاب شود.

,

 

,

در طول این سالها شهرداری بروجرد با مشکلات زیادی همراه بوده، شاید یکی از دغدغه های شورای شهر فعلی این است شهرداری باید انتخاب که بتواند قدم های محکمی برای حل مشکلات بردارد و در مدت زمان کوتاهی تغییرات مشخص شود.  

,

 

,

"علی روزبهانی" عضو شورای شهر بروجرد گفت: تا کنون حدود 30 نفر برای شهرداری بروجرد متقاضی شده اند که مصاحبه از بیشتر این افراد صورت گرفته اما شورا تلاش دارد تا گزینه های بیشتری را بررسی کند تا بتواند یک فرد کارآمد و توانمند را انتخاب کند.

,

 

,

وی اضافه کرد: در این مدت مقدسی و دوائی فر از شهرداران سابق بروجرد هم سری به این شهر زدند و این دو نفر هم از گزینه های احتمالی قرار دارند.

,

 

,

نتیجه تصویری برای انتخاب شهردار

, نتیجه تصویری برای انتخاب شهردار,

 

,

روزبهانی اظهار داشت: تا آغاز به کار شورا شهر پنجم چند روزی باقی مانده و پیش بینی می کنیم که در طول این روزها شهردار انتخاب شود.

,

 

,

به گفته وی اولویت اصلی ما برای انتخاب شهردار، بومی بودن است و فردی که بتواند برای رفع مشکلات و رشد و توسعه شهر گام های موثری بردارد.

,

 

,

عضو شورای شهر بروجرد افزود: با توجه به این که وضعیت شهرداری بروجرد مناسب نیست و شکست خوردگی در همه بخش های آن وجود دارد باید شهرداری روی کار آید که بتواند با برنامه ریزی و فکر، شهرداری را از این وضعیت خارج نماید.

,

 

,

"اشرف چگنی" یکی دیگر از اعضای شورای شهر بروجرد افزود: انتخاب رئیس شورا و کمیسیون ها بعد از آغاز به کار شورا انجام می شود و همانگونه که مردم خودشان اعضای شورا را انتخاب کردند، اعضای شورا هم در انتخاباتی مسئولیت کمیسیون ها را مشخص می کنند.

,

 

,

به گفته وی انتخابات ریاست شورا و کمیسیون ها باید بعد از آغاز رسمی فعالیت صورت گیرد و همه پُست ها به صورت انتخابات و با آرای اعضای شورای شهر واگذار می شود.

,

 

,

به هر تربیت باید منتظر ماند و دید که شورای شهر بروجرد از بین 30 نفر چه کسی را به عنوان شهردار انتخاب می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه