اخبار داغ

پس از تعطیلی یکساله شورای شهر و حواشی که شهروندان را متضرر کرد

منتخبان شورای پنجم تمام توان خود را برای انتخاب شهردار داودآباد به کار گرفته اند

منتخبان شورای پنجم تمام توان خود را برای انتخاب شهردار داودآباد به کار گرفته اند
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر داودآباد با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه شوراها انتخاب شهردار است، گفت: گزینه هایی برای شهرداری داودآباد پیشنهاد شده است که در حال بررسی است و منتخبان شورای پنجم تمام توان خود را برای انتخاب شهردار به کار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   اراک امروز حواشی شورای شهر داودآباد از توابع شهرستان اراک در دوره چهارم در طول چهار سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و حال در آستانه آغاز فعالیت شورای شهر پنجم امید است اعضای این شورا از اختلافات و حواشی احتمالی به دور باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اراک امروز,

فضای حاکم بر دوره چهارم شورای اسلامی شهر داودآباد حواشی زیادی را ایجاد کرد به طوری که شورای این مرحله تا مرز انحلال هم پیش رفت.

,

حاشیه‌هایی که منجر به تعطیل شدن یک ساله شورای اسلامی شهر داودآباد شد و سال پایانی شورا یکی از اعضای شورا برکنار و عضو علی البدل جایگزین شد.

,

این اتفاقات تا جایی پیش رفت که در نحوه خدمات‌رسانی مطلوب به شهر و شهروندان تأثیر معکوس گذاشت و برخی لوایح و طرح‌ها را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داد.

,

دامنه اختلافات اعضای شورای داودآباد به حدی گسترده شد که حواشی شورای شهر داودآباد نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور نیز مطرح و بر سر زبان‌ها جاری شد.

,

حال اعضای شورای شهر پنجم قرار است از دوازدهم شهریور ماه کار رسمی خود را به عنوان منتخبان مردم این شهر آغاز کنند و با فعالیت‌هایی که از مدت‌ها پیش آغاز کرده و با جلساتی که برگزار کرده‌اند، به نظر می‌رسد اعضای این دوره متفق‌القول بوده و بر این موضوع اصرار دارند که شورای پنجم شهر متفاوت‌تر از شورای چهارم و حتی قبل‌تر خواهد بود و اختلافات در این شورا به حداقل خواهد رسید.

,

یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی شورای پنجم که می‌تواند زمینه‌ساز خدمت بهتر و برتر به مردم شهرمان باشد، مسئله انتخاب شهردار است.

,

محسن داودآبادی منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر داودآباد در گفتگو با   اراک امروز گفت: منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر داودآباد با اتحاد و همدلی به دنبال رفع مشکلات و دغدغه های مردم در بخش های مختلف هستند.

,  اراک امروز,

داودآبادی با اشاره به اینکه شهر داودآباد به دلیل نداشتن بسیاری از امکانات نیازمند توجه جدی مسئولین است اظهار کرد: منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر داودآباد با تهیه لیستی از مشکلات شهر به دنبال پیگیری به منظور رفع مشکلات هستند.

,

وی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه شوراها انتخاب شهردار است، افزود: گزینه هایی برای شهرداری داودآباد پیشنهاد شده است که در حال بررسی است و منتخبان شورای پنجم تمام توان خود را برای انتخاب شهردار به کار گرفته اند.

,

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر داودآباد بیان کرد: برای اینکه بتوانیم عملکرد مطلوبی در حوزه اداره شهر داشته باشیم نیازمند انتخاب شهرداری مدیر، کاردان و مدبر هستیم.

,

داودآبادی با بیان اینکه اکنون هفت گزینه برای انتخاب شهردار داودآباد در حال بررسی است افزود: بعد از بررسی برنامه های ارائه شده از سوی گزینه های احتمالی، در اولین جلسه شهردار داودآباد را انتخاب خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه