اخبار داغ

سخنی با نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس

سخنی با نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس
نمایند‌ه محترم بروجردو اشترینان بنظر می‌رسد امروز فرصت مناسبی برای ایراد نقد، سوال و پیگیری مطالبات من باب وعده های این مدت از شما باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک جناب آقای عباس گودرزی، نمایند‌ه محترم بروجردو اشترینان، بیش از یک سال توفیق و افتخار خدمت به مردم شریف این شهرستان برای حضرتعالی در مجلس دهم شورای اسلامی مهیا بوده است و بنظر می‌رسد امروز فرصت مناسبی برای ایراد نقد، سوال و پیگیری مطالبات من باب وعده های این مدت از شما باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 لذا استدعا داریم تا در جهت یکی از شعارهای اصلی تان یعنی اصل پاسخگویی به سوالات مطروحه پاسخ دهید.

,

 

,

درخصوص وعده های مربوط به بارگاه شهداء در حوزه انتخابی لطفأ بفرمایید، وعده احداث بارگاه شهدای گمنام اشترینان و ساماندهی گلزار شهدای گوشه به کجا رسیده است؟

,

 

,

نتیجه جلسه شما با وزیر و شانتاژ خبری در خصوص استقلال دانشگاه آزاد واحد بروجرد از محوریت مرکز استان و جلوگیری از زیرنظر خرم آباد رفتن این واحد در سال گذشته چه دستاوردی داشت؟

,

 

,

توزیع عادلانه اعتبارات استانی در لرستان و اجحاف در حق بروجرد که سال گذشته اذعان داشتید امسال چه دستاوردی برای بروجرد به ارمغان آوردید؟

,

 

,

درگیری لفظی با سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا برای حذف پروژه ها و سهمیه معین شده برای بروجرد یا به قول خودتان اولویت بندی آنها موجب به اجرای کدام پروژه توسط این قرارگاه در بروجرد شد؟

,

 

,

مشکلات مسکن اباصالح که وعده اسفند ۹۵ را دادید چرا در تیر امسال باید رفع موانع شوند؟

,

 

,

وعده ساخت خانه ملت در بروجرد چه شد؟

,

 

,

وعده شما درخصوص پیگیری اجرای پروژه بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی(ره)، (که البته چندین و چندبار تذکر داده شد ده سال پیگیری نماینده دیگر شهرستان بروجرد پشت این موضوع بوده تا به مرحله امروز برسد) و تأکید مؤکدتان بر اجرایی این طرح در دهه فجر ۹۵ را با توجه به کدام ویژگی و قدرتتان فرمودید و ورا محقق نشد؟

,

 

,

وعده تیر۹۵ مبنی بر نصب نیوجرسی و روشنایی اشترینان برای اجرا تا پایان مهر ۹۵ به کجا رسید؟

,

 

,

وعده بازگشت معلمان بروجردی از سایر نقاط استان به بروجرد در اسرع وقت چه شد؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه