اخبار داغ

کارشناس رسانه مطرح کرد:

روزنامه قانون آیینه تمام نمای بی قانونی است/ دستگاه قضایی با نگارنده و عوامل روزنامه هتاک برخورد جدی کنند

روزنامه قانون آیینه تمام نمای بی قانونی است/ دستگاه قضایی با نگارنده و عوامل روزنامه هتاک برخورد جدی کنند
کارشناس رسانه گفت:حرکت روزنامه قانون نقطه مقابل قانون مداری و در واقع عین بی قانونی است که متاسفانه به دلیل عدم برخورد با تخلفات این روزنامه حرکات ضد رسانه ای و انقلابی این روزنامه هتاک ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،محسن رضاییان منش از کارشناسان رسانه با اشاره به اقدام خلاف رسانه ای نظام مقدس جمهوری اسلامی روزنامه قانون اظهار داشت: روزنامه ها ورسانه هایی که از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز می گیرند متعهد هستند مسائل کلان ملی را رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: امروز با روی کار آمدن دولت اعتدال این فضا برای برخی از رسانه های اصلاح طلب وزنجیره ای باز شده که بیشتر جولان دهند.

,

 

,

رضاییان منش با بیان اینکه لبخندهای معنا دار برخی از سیاسیون به شیطنت های رسانه ای قابل بخشودنی نیست گفت:وقتی شما با حمایت های مالی کلان یک طیف سیاسی روزنامه هایی را برای بیان مواضع سیاسی و بعضا ضد انقلابی راه اندازی می کنید باید برخی مواقع شاهد انتشار این چنین مطالب ضد ارزشی در فضای رسانه ای کشور باشیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه روزنامه قانون آیینه تمام نمای بی قانونی است، ادامه داد: روزنامه قانون در انتشار مطلب "پشت صحنه یک شهادت"در واقع نیت شوم دست اندرکران خود را برای چندمین بار مطرح می کنند ولی جالب که متولیان امر فقط نظاره گر این گونه تخلفات نابخشودنی هستند.

,

 

,

این کارشناس رسانه با بیان اینکه در برهه ای که ایران موردهجمه استکبار است برخی ها در داخل دشمن شاد کن هستند افزود: تشبیه سپاه پاسدارن به گروه تکفیری صهیونیستی داعش فقط یک توهم است که نگارنده آن براساس حب وبغض و منفعت شخصی آن را نوشته است.

,

 

,

وی با تاکید براینکه امروز نهاد انقلابی سپاه ترس بر پیکره مستکبرین به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی انداخته است ادامه داد: هنوز دنیا حمله موشکی موفقیت آمیز سپاه پاسداران را به مقر داعش در سوریه فراموش نکرده که روزنامه به اصطلاح قانون در اقدامی کاملا غیر قانونی و ضد انقلابی ،عملکرد سپاه قدس را زیر سوال می برد.

,

 

,

رضاییان منش بر لزوم جدی برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با نگارنده این مطلب موهن و دست اندرکاران این روزنامه تاکید کرد و افزود: اگر در یک رسانه محلی برخلاف مزاج یک مسئول دولتی حرف به حقی را به شکل انتقاد انکاس داده شود تا ماه ها به دستگاه قضایی احضار می شود.

,

 

,

وی با تسلیت شهادت محسن حججی عنوان کرد: مسئله شهید وشهادت در کشور ما به عنوان یک فرهنگ وارزش در بین مردم جایگاه مهمی دارد که متاسفانه این روزنامه هتاک به این مسئله مهم هم نیز توجهی نکرده  و با انتشار مطلبی خلاف واقع به زخم خانواده های شهدا نمک پاشید.

,

 

,

 کارشناس رسانه در پایان یادآورشد: انتظار فعالان رسانه ای وخانواده های معظم شهدا،ایثارگران و دیگر اقشار مردم این هست که با اینگونه تخلفات نابخشودنی و عوامل آن برخورد جدی صورت گیرد تا برخی ها به بهانه دموکراسی و آزادی بیان ،هر مطلبی را بیان کنند.

,  کارشناس رسانه در پایان یادآورشد: انتظار فعالان رسانه ای وخانواده های معظم شهدا،ایثارگران و دیگر اقشار مردم این هست که با اینگونه تخلفات نابخشودنی و عوامل آن برخورد جدی صورت گیرد تا برخی ها به بهانه دموکراسی و آزادی بیان ،هر مطلبی را بیان کنند.,

 

,  ,

*علی مرادی

, *علی مرادی,

 

,  ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه