اخبار داغ

بازی روزنامه قانون در زمین داعش!

بازی روزنامه قانون در زمین داعش!
روزنامه قانون که در اطلاع رسانی خلاف مصلحت نظام و واقعیت سابقه نیز دارد حالا در اقدامی قابل تامل و نابخشودنی سپاه قدس و چگونگی مقابله با داعش را زیر سوال می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،با روی کار آمدن دولت حجت الاسلام روحانی به ظاهر اعتدال گرا ولی در واقع اصلاح طلب فرصتی را برای مخالفان نظام به وجود آورد تا با سوءاستفاده از این فضا حرمت قلم را زیر پا بگذارند و نسبت به مسائل کلان ملی اظهار نظرهای واهی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

روزنامه های زنجیره ای از جمله مطبوعات پرحاشیه ای به شمار می روند که در زمان دولت یازدهم با تهیه خوراک های اطلاع رسانی برای رسانه های بیگانه  فضای مطبوعاتی کشور را آلوده کردند.

,

 

,

روزنامه اصلاح طلب به اصطلاح قانون که در بی قانونی و عدم رعایت مصالح نظام در میان رسانه ها رکورددار است حالا با تیتری عجیب با عنوان"پشت صحنه یک شهادت"در مطلبی توهین آمیز ضمن ملامت سپاه قدس،شلیک موشک‌های سپاه به مقر داعش را اقدامی تنش‌زا معرفی کرد و شهادت حججی را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ها دانست.

,

 

,

رهبر معظم انقلاب در خصوص مقام ومنزلت شهدای مدافع حرم فرمودند:شهدای مدافع حرم در زمان حیات خود از اولیای الهی به شمار می روند،رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس با سن کمی هم نیز داشته اند توانستند مستکبرین را به زانو درآورند تا امروز ملت ایران با عزت ،اقتدار در سایه امنیت زندگی کنند.

,

 

,

سپاه پاسداران که به عنوان حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در قبال تهدیدهای نظامی دارای رسالت ووظایف خطیری است در ماه های اخیر توانست با شلیک موشک های مقر داعش را با موفقیت مورد هدف قرار دهند.

,

 

,

برخی ها متاسفانه پس از این اقدام غرور آفرین از دولت و طیف اصلاح طلبان بلافاصله به جای حمایت و قدردانی از رزمندگان سپاه قدس،شیرینی این اقدام را در کام ملت تلخ کردند.

,

 

,

روزنامه قانون از روزنامه های هتاک دولت اصلاح طلبان که همزمان با شهادت محسن حججی رزمنده ایرانی در سوریه توسط گروده های تکفیری صهیونیستی داعش این چنین به زخم خانواده این شهید و ملت ایران نمک می پاشند.

,

 

,

به نظر می رسد این چنین روزنامه هایی که اینچنین بی محابا مصالح نظام را رعایت نمی کنند و ارزش های نظام را مورد اهانت و تخریب قرار می دهند خیالشان از سکوت قابل تامل متولیان دولتی عرصه مطبوعاتی و رسانه ای کشور راحت است.

,

 

,

روزنامه قانون که از کشور جمهوری اسلامی ایران مجوز فعالیت گرفته حالا در بی بصیرتی کامل و در مطلبی ضد انقلابی ،سپاه پاسداران را با داعش مقایسه می کند که در جای خود قابل تامل است که نگارنده این مطالب و مدیر مسئول این روزنامه بی قانون با حمایت پشت پرده چه کسانی برعلیه این نظام که برای به ثمر رسیدن آن خون هزاران شهید در پای آن ریخته شده اقدام به چنین کارهای ضد ارزشی می کنند.

,

 

,

بسته شدن این روزنامه هتاک و برخورد با نگارنده و دست اندرکاران متخلف این روزنامه امروز به عنوان مطالبه اقشار مختلف مردم به خصصوص خانواده های شهدا،جانبازان وایثارگران تبدیل شده است.

,

 

,  ,

*علی مرادی

, *علی مرادی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه