اخبار داغ

بشاگرد نیوز گزارش می دهد؛

40 هزار بشاگردی در آرزوی اینترنت و تماس تلفنی بی دغدغه

40 هزار بشاگردی در آرزوی اینترنت و تماس تلفنی بی دغدغه
صدها روستا در شهرستان بشاگرد در عصری که به ارتباطات شناخته شده است همچنان از مشکل قطعی خطوط تلفن همراه و نبود اینترنت رنج می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بشاگرد نیوز، در دنیای ارتباطات و اطلاعات قطع امواج ارتباطی بسیار دردناک است به خصوص اگر شما هم دلبسته دنیای مجازی باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بشاگرد نیوز,

دنیا تغییر کرده است ملاقات های حضوری دوستان و فامیل جای خود را به تماس های صوتی ، تصویری و گفتگو در اتاق های چت داده و ارتباط انسان ها با یک دیگر مجازی شده است.

, دنیا تغییر کرده است ملاقات های حضوری دوست,

چه بخواهیم و چه نه این شیوه جدید ارتباطی جزئی جدا نشدنی از زندگی روزمره انسان ها شده که ابتدایی ترین آن تماس صوتی و پیامک می باشد که در حال منسوخ شدن است.

,

یکی از مهمترین دغدغه های مردم شهرستان بشاگرد با حدود 40 هزار نفر جمعیت همچنان مشکل قطعی خطوط تلفنی برای تماس صوتی و نداشتن اینترنت است که مردم را در شرایط دشوار برای برقراری  ارتباط  قرار داده است.

,

روستای درشهردر 40کیلومتری شهر گوهران شهرستان بشاگرد یکی از صدها روستای این منطقه است که با مشکلات عمده ای از جمله قطعی خطوط تلفن همراه رنج می برد.

,

حسن زحمتکش، شهروند روستای در شهر شهرستان بشاگرد، در گفتگو با بشاگرد نیوز در خصوص قطعی خطوط تلفن همراه، گفت: خطوط تلفن همراه روستا به دلیل استفاده از تجهیزات بی کیفیت و ضعیف روی دکل بشنو، با کوچکترین باد یا بارانی به مدت طولانی قطع می شود.

,

این شهروند روستای درشهر افزود: دکل مخابراتی بشنو، روستاهای زیادی از جمله در شهر، بیورچ، تیدر، کسی سه ایی، ناشکی، اوهکن و بندر را تحت پوشش ارتباطی قرار می دهد که با از کار افتادن دکل و قطعی خطوط، تمام روستاهای تحت پوشش فاقد امواج ارتباطی می شوند.

,

زحمتکش با اشاره به ضرورت های وجود خطوط تلفن همراه، اظهار کرد: اکثر ساکنین روستاهای نامبرده در شهرستان های همجوار مشغول به کار یا زندگی هستند که به دلایل مختلف قادر به ملاقات خانواده خود نیستند و تنها راه ارتباطی آن ها همین خطوط تلفنی است.

, رد: اکثر ساکنین روستاهای نامبر,

وی ضمن اشاره به سایر مشکلات روستا نظیر آب آشامیدنی و مدرسه کانکسی، افزود: چندین سال است که پرژه احداث جاده و حسینیه روستا نیمه کاره رها شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه