اخبار داغ

معاون فرماندار تربت جام بیان کرد:

عدم وجود اتحاد واقعی بین صنعت و دانشگاه/ مردم باید به سمت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای سوق داده شوند

عدم وجود اتحاد واقعی بین صنعت و دانشگاه/ مردم باید  به سمت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای سوق داده شوند
معاون فرماندار تربت جام گفت: اتحاد واقعی بین صنعت و دانشگاه برای ایجاد اشتغال وجود ندارد و این موضوع باعث بیکاری تحصیل کرده های دانشگاه و غیرکاربردی بودن پایان نامه ها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، احمد شافعی ظهر امروز در جمع مدیران سازمان های مردم نهاد و تشکل ها در مشارکت های اجتماعی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با قدردانی از تلاش های خالصانه و خدا پسندانه سمن ها گفت: شهرستان تربت جام دارای سازمان های مردم نهاد و تشکل‌های خیریه فراوانی است که توانسته کمک شایسته ای به حوزه خدمت رسانی و اداری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

 

,

معاون فرماندار تربت جام با اشاره به سیاست های دولت افزود: سیاست های دولت براین است که زمینه مشارکت مردم را در مدیریت اجتماعی افزایش دهد و الویت مدیران اجرایی با همکاری سمن ها، پرداختن به حوزه های سلامت، اشتغال و معیشت مردم در این شهرستان مرزی است.

,

 

,

وی تصریح کرد: سمن ها توانسته اند دولت را در رفع مشکلات یاری دهند به همین دلیل خیرین سلامت را می توان نمونه بارزی از خدمات رسانی در حوزه سلامت دانست.

,

 

,

معاون فرماندار تربت جام با اشاره به فرصت ها وظرفیت های اشتغال این شهرستان خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات اولویت با کسانی است که از طرف سازمان های مردم نهاد معرفی شوند.

,

 

,

شافعی تاکید کرد: شورای اداری شهرستان برای رفع مشکلات مردم ملزم به همکاری با مجموعه سمن ها هستند تا مرم سالاری و مشارکت مردمی افزایش یابد.

,

 

,

وی ابراز داشت: متاسفانه در طرح اشتغالزایی نهادها ساماندهی درستی برای مهارت آموزی وجود ندارند و این موضوع مردم را دچار سرگردانی کرده است به طوریکه مردم نمی دانند برای اشتغال باید به کجا مراجعه کنند.

,

 

,

معاون فرماندار تربت جام یادآور شد: اتحاد واقعی بین صنعت و دانشگاه برای ایجاد اشتغال وجود ندارد و این موضوع باعث بیکاری تحصیل کرده های دانشگاه و غیرکاربردی بودن پایان نامه ها شده است.

,

 

,

شافعی بیان داشت: ظرفیت شهرستان برای ایجاد اشغال بیشتر از وضع موجود است و چنانچه به جای دیگر کارها، فقط به اشتغال بپردازیم بسیاری از مشکلات اجتماعی مرتفع می شوند.

,

 

,

وی تاکید کرد: تلاش ها باید به گونه ای باشد که مردم به سمت آموزش های فنی و حرفه ای سوق داده شوند و این امر با اشتغال نیروهای دارای مدرک فنی و حرفه ای و داشتن طرح برای اشتغالزایی میسر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه