اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد:

سپاه خرم آباد برای پنجمین سال متوالی ناحیه برتر کشور شد

سپاه خرم آباد برای پنجمین سال متوالی ناحیه برتر کشور شد
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: موفقیت های پنج ساله مجموعه ناحیه خرم آباد را مرهون زحمات و مجاهدت های شبانه روز برادران و خواهران پاسدار و بسیجی هستیم واین بهره مندی ها با توکل وعنایت ویژه پرودگار بدست آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک هفتمین جشنواره مالک اشتر با حضور سردار مهوری؛نماینده ویژه فرماندهی ستاد کل،مدیران وفرماندهان استانی و جمعی از بسیجیان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در مسجد پادگان امام حسین(ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

در این جشنواره از 87 مدیر و فرمانده برتر رده های صفی و ستادی سپاه استان تجلیل شد و ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد برای پنجمین سال متوالی به عنوان موفق ترین ناحیه در سطح استان و کشور معرفی شد.

,

 

,

سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در حاشیه این جشنواره به عنوان موفق ترین فرمانده ضمن گرامی داشت روز پیروزی جنبش حزب الله بر اسرائیل گفت: موفقیت مجموعه ناحیه خرم آباد را مرهون زحمات و مجاهدت های شبانه روز برادران و خواهران پاسدار و بسیجی هستیم که این بهره مندی ها با توکل وعنایت ویژه پرودگار بدست آمد.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با اشاره به بخشی از آیه ی 17 سوره ی انفال که می فرماید: وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ گفت: هر موفقیت و پیروزی در کارها چه در زمان دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن جز با توکل بخدا و خواست او بدست نیامد.

,

 

,

وی وحدت پاسداران و بسیجیان، تعامل معاونت های ناحیه با معاونت های سپاه استان، مشاوره گرفتن از هیات رئیسه واستفاده از صاحب نظران، تعامل فرماندهی، حفاظت و حوزه نمایندگی در ناحیه را از جمله عوامل موفقیت ناحیه در پنج سال متوالی عنوان کرد.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با بیان این که دو مأموریت سازمانی و رصد عرصه های انقلابی گری را در نیروی مقاومت داریم گفت: بحمد الله بسیجیان ما در بحث جذب، آموزش، تربیت، حفظ انسجام به عنوان مطالبات سازمانی و رصد عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی به عنوان مطالبات انقلابی خوب عمل کرده اند.

,

 

,

وی از تفاوت های ابلاغ مأموریت های جنگ سخت و نرم یاد کرد و گفت: باید برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن آمادگی لحظه ای داشته باشیم چراکه جنگ نرم زمان و مکان نمی شناسد و دشمن در این عرصه هر لحظه مشغول برنامه ریزی و فعالیت است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به فعالیت های جهادی شهید حججی در عرصه های محرومیت زدایی اذعان داشت: جذب و آموزش و تربیت شهید حججی در نیروی مقاومت بود تا این که  در نیروی زمینی لشگر 8 نجف اشرف مردی جهادی به ثمر نشست.

,

 

,

وی افزود: پیروزی و شهادت دو گزینه پیش روی رزمندگان در نیروی زمینی است؛دعا کنید که همچون شهید حججی به ثمر بنشینیم.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با ابراز خرسندی از ابتکار عمل تشکیل سپاه های استانی در سال 87 اظهار داشت: در این طرح با قرار گرفتن فرمانده در رأس سپاه های استانی و استفاده از نهایت ظرفیت ها دو مأموریت نیروی مقاومت و زمینی به خوبی اجرایی می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه