اخبار داغ

رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات مطرح کرد

10 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دانشگاه بزرگمهر تا سال 1400 اضافه خواهد شد

10 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دانشگاه بزرگمهر تا سال 1400 اضافه خواهد شد
رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات گفت: پیش بینی میشود طبق سیاست های وزارت علوم ۱۰رشته دانشگاهی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تاسال1400به مجموع رشته های دانشگاهی بزرگمهراضافه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، شفیعی میم رئیس دانشگاه بزرگمهر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت های دانشگاه بزرگمهر در طول چندسال اخیر گفت:تعداد قابل توجهی طرح های پژوهشی توسط همکاران هیئت علمی براساس شاخص های خاص رشته های تحصیلی تعریف وبه اتمام رسیده است ودر زمینه مقالات علمی نیز دانشگاه رشد قابل توجهی داشته است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی تعداد طرح های تحقیقاتی داخلی وخارجی وهمچنین پایان نامه ای همکاران را در طی 4سال گذشته حدود 40طرح اعلام کرد وگفت: بیش از70مقاله نیز در کنفرانسها ومجامع علمی معتبرملی وبین المللی توسط همکاران ما ارائه شده است وحدود63مقاله علمی وترویجی میزمنتشر شده است.

,

شفیعی با اشاره به شرکت دانشجویان دانشگاه بزرگمهر در طی دوسال اخیر در المپیادهای کشوری گفت: با توجه به نوپابودن این دانشگاه درحال حاضر هدف اصلی ما از شرکت دراین المپیادها بیشتر جنبه شرکت وآشنایی است تا در سال های آتی بتوانیم از تجربیات این المپیادها بهره کافی را ببریم.

,

رئیس دانشگاه بزرگمهر به کسب رتبه 46بازیهای بومی محلی دانشگاه بزرگمهر در بین 100دانشگاه اشاره کرد وگفت:غالب دانشگاههای شرکت کننده رشته تخصصی تربیت بدنی راداشته اند اما دانشگاه ما با داشتن رشته های فنی توانسته است این مقام را کسب کند.

,

شفیعی گفت: همچنین در مسابقات پاورلفتینگ دانشجویان نیز دو مقام دومی وچهارمی کشوری کسب کرده اند وهمچنین کسب مقام سومی دررشته شطرنج نیز ازدیگر رتبه های ورزشی این دانشگاه بوده است وعلاوه براین مسابقات ورزشی در رشته های مختلف در بین دانشجویان به صورت داخلی نیزبرگزار شده است.

,

وی با اشاره به مسابقات علمیacmدرسطح دانشگاههای استان گفت: دراین مسابقات دانشگاه بزرگمهر موفق به کسب رتبه اول در سطح استان شده است .

,

, ,

رئیس دانشگاه بزرگمهردرادامه در خصوص پروژه های عمرانی این دانشگاه گفت:با توجه به طرح های نیمه کاری ای که دولت یازدهم از دولت های قبل داشت ومربوط به کل کشور بود لذا دولت تصمیم به تکمیل طرح های نیمه کاره گرفت ولذااجازه تعریف طرح جدید به صورت ملی را نداشتیم وتنها طرح ما طرح سالن آمفی تئاتر وکتابخانه دانشگاه بود که کتابخانه در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید وبا توجه به افزایش بنا جهت سالن آمفی تئاتربه دنبال حل مشکلات قانونی هستیم تا بتوانیم 800متر اضافه بنایی که خارج از موافقت نامه کتابخانه وسالن آمفی تئاتر داریم راهرچه سریعتر حل وبا اعتباراتی که به صورت داخلی تامین شده است اجرا کنیم.

,

وی افزود: این طرح با ظرفیت380نفر در دستور کار قراردارد.

,

شفیعی تکمیل وبهره برداری از سلف سرویس با 175متر زیربنارا از دیگر پروژه های اجرایی در طی مدت تصدی گری اعلام کرد وگفت:پروژه مرکز مشاوره ودرمان با 100متر زیربناوبااعتباری بالغ بر100میلیون ،احداث سوله ورزشی با 1800متر زیربناوبرآورد هزینه 1میلیاردو200میلیون تومان در دستور کار قراردارد.

,

وی افزود: اگر چه این طرح سال گذشته کلنگ زنی شده بوداما به دلیل نوسان قیمت آهن وهمچنین عدم حمایت از سوی استانداری که پیگیری های زیادی هم داشتیم با تاخیر آغاز شد وان شاء الله اسکلت این پروژه تا نیمه اول شهریور ماه برپا خواهد وامید واریم که تاپایان سال بتوانیم این پروژه را نیز به بهره برداری برسانیم.

,

وی در خصوص مسجد دانشگاه نیز گفت: برای ساخت این مسجد تا مرحله فندانسیون از درآمد اختصاصی دانشگاه استفاده خواهیم کرد وبرای تکمیل آن نیز نیازمند کمک های خیرین خواهیم بود .

,

, ,

طراحی سردر دانشگاه واجرای آن با اعتباری بالغ بر100میلیون برابر با بافت منطقه ،اجرای سالن امتحانات با700متر زیربنا فضای سالن تحقیقاتی با حدود800متر زیربنا در حال مطالعه ودر دستور کار قراردارد.

,

وی تکمیل کانال های انرژی دانشگاه  وحل مشکل آب دانشگاه که در ماههای اردیبهشت وخرداد با چالش شدید کم آبی دانشگاه با آن مواجه بود را از دیگر طرح های عمرانی نام بردگفت: خوشبختانه با همکاری سایر مسئولین شهرستان مشکل آب دانشگاه نیز به زودی رفع می شود.

,

رئیس دانشگاه بزرگمهر قاین گفت: دانشگاه درحال حاضر1040دانشجو در 9گروه آموزشی ودر سه دانشکده علوم انسانی ،علوم پایه وفنی ومهندسی دانشجوی فعال دارد وپیش بینی می شود امسال حدود380دانشجو نیز در دانشگاه جذب شود.

,

وی افزود: طی 3سال اخیر حدود480دانشجو نیز ار دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

,

وی در خصوص افزایش تعداد رشته های دانشگاهی در دانشگاه بزرگمهر قاین گفت: براساس سیاستهای تبیین شده تا سال 1400پیش بینی می شود که 10رشته کارشناسی وکارشناسی ارشد(کارشناسی علوم اقتصادی،علوم قرآن وحدیث،کارشناسی انرژی،کارشناسی مددکاری اجتماعی،کارشناسی معماری،کارشناس مدیریت مالی،وکارشناسی ارشد انرژی،کارشناسی ارشد فقه وحقوق اسلامی،کارشناسی ارشد جغرافیای شهری،کارشناسی ارشد کامپیوتر –نرم افزار) به رشته های دانشگاهی دانشگاه اضافه شود وطرح نیز براساس سیاست های وزرات علوم وقوانینی که وجود دارد ارائه شده است .

,

شفیعی در خصوص هیئت علمی دانشگاه بزرگمهر قاین گفت: براساس پیگیری هایی که داشته ایم توانسته ایم 22نفر رابرای هیئت علمی دانشگاه جذب کنیم ودر سند1400نیز این افراد افزایش خواهند یافت.

,

رئیس دانشگاه بزرگمهر از اهدای 2500متر زمین به دانشگاه توسط یکی از خیرین قاینی نیز خبرداد.

,

شفیعی در خصوص آزمون استخدامی که چند سال پیش در دانشگاه بزرگمهر برگزار شد و7نفرپذیرفته شدند گفت: به دلیل مشکلاتی که پیش آمد نتوانستیم افراد را جذب کنیم ومستنداتی داریم که چندین بار هم پیگیری شده است ولی متاسفانه تاکنون نتیجه ای نداده است.

,

وی افزود: این افراد برای بخش اداری قرار بود استخدام شوند وازاین تعداد پذیرفته شدگان 4نفر در حال حاضر به صورت شرکتی مشغول به کار هستند وما به دنبال استخدام رسمی بودیم که نتیجه ای تاکنون نداشته است.

,

شفیعی در خصوص جذب دونیروی شرکتی که در سال گذشته انجام شدواعتراضاتی از سوی برخی افراد به این جذب صورت گرفت،گفت: ما برای کارهای میدانی وتخصصی نیاز به دو رشته مسئول آزمایشگاهی ومعماری داشتیم که نیروی شرکتی جذب کردیم واگر افرادی که در آزمون استخدامی که قبلا پذیرفته شده اند دارای این رشته ها بودند قطعا ما حاضرهستیم ازاین نیروها استفاده کنیم.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه