اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

عدم حضور وزیر آذری در دولت دوازدهم کار خوبی نبود/در مورد محصورین، نظام باید تشخیص دهد

عدم حضور وزیر آذری در دولت دوازدهم کار خوبی نبود/در مورد محصورین، نظام باید تشخیص دهد
آیت الله هاشم زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران ضمن انتقاد از روحانی در عدم انتخاب وزیر آذری، گفت: باید از آذری ها در انواع پست های مهم داشته باشیم چرا که ظرفیتمان بالاتر است و اگر وحدت داشته باشیم و اینکه در کابینه از آذری ها کسی نیست؛ کار صحیحی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل ، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اهالی رسانه باید نقد کنند و مسئولان هم  به سخنان آنان بها دهند؛ افزود: هیچ وقت نمی توانیم اختلافات را به پای اسلام بگذاریم و بگوییم من انقلابی هستم و دیگری ضد انقلاب یا بگوییم من خادم هستم و دیگری نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل ،,

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما مطلق گرایی است که باید در جامعه این ها  را بزداییم؛ مطلق گرایی یعنی اینکه کسی گروهی و جناحی فکر کند و بگوید  هر چه فکر می کنم حق است و طرف مقابل کفر مطلق است و یا بگوید من انقلابی خادم و ولایی مطلق هستم و طرف مقابل ضدانقلاب مطلق است؛ واقعا اینگونه فکر کردن خطرناک است.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با اذعان به اینکه تنگ نظری ها و دعواها هر جا باشد؛ جای شیطان آنجاست؛ گفت: خیال نکنید دعواها دعوای انقلاب و ولایت است بلکه دعوای هوای نفس است.

,

وی مشکل دیگر جامعه را جزم گرایی عنوان کرده و ادامه داد: اگر جناحی بگوید آنچه من فکر می کنم درست ترین است؛ این درست نیست و ممکن است هر جناحی اشتباهاتی داشته باشد و این جزم گرایی دیگر درمانی ندارد و امکان اصلاح وجود ندارد.

,

کرامت انسانی و رعایت حق الناس؛ حلقه مفقوده کشور هستند

, کرامت انسانی و رعایت حق الناس؛ حلقه مفقوده کشور هستند, کرامت انسانی و رعایت حق الناس؛ حلقه مفقوده کشور هستند,

آیت الله هاشم زاده با بیان اینکه بعضی ها چیزهایی می نویسند و آبرو می برند؛ افزود: رسانه ها و مطبوعات تریبون های مقدس باید روی  کرامت انسانی که حلقه مفقوده کشور است؛کار کنند و کرامت انسانی یعنی اینکه  نباید از یکی تقدیر کنیم و دیگری را متهم کنیم و این داوری ها خطرناک است.

,

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از بیت امام دفاع کند؛ می شود کافر. یکی استوانه انقلاب باشد و بی دین باشد؟! حمایت از بیت امام آیا خلاف اندیشه امام و رهبری است که به  بعضی ها تهمت می زنند؛ چرا باید این فکرها وجود داشته باشد چه کسانی این افکار را در جامعه منتشر می کنند.

,

وی رعایت حق الناس را یکی دیگر از حلقه های مفقود در کشور برشمرد و گفت: حق الناس گناه غیر قابل بخشش است؛ نمی دانم چرا در تریبون های مقدس حقوق الناس رعایت نمی شود؟

,

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ما به تضاد مبتلا هستیم و از طرف دیگر با مشکلات بزرگ فرهنگی و اخلاقی رنج می بریم؛ تهمت ها، افتراها و دروغ ها حتی در برخی کشورهای کافر هم وجود ندارد و دعواهای سیاسی را در تریبون هایمان نسبت به مسایل و مشکلات فرهنگی در اولویت قرار داده ایم.

,

کابینه متناسب با رای  ٢٤ میلیونی نیست

, کابینه متناسب با رای  ٢٤ میلیونی نیست, کابینه متناسب با رای  ٢٤ میلیونی نیست,

وی ضمن انتقاد از روحانی در عدم انتخاب وزیر آذری، گفت: باید از آذری ها در انواع پست های مهم داشته باشیم چرا که  ظرفیتمان بالاتر است و اگر وحدت داشته باشیم و اینکه در کابینه از آذری ها کسی نیست؛ کار صحیحی نیست هر چند اتفاقی است که  شده و نباید به دست دشمن آتو بدهیم.

,

با تغییر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، همه می توانند نفس بکشند!

, با تغییر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، همه می توانند نفس بکشند!, با تغییر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، همه می توانند نفس بکشند!,

آیت الله هاشم زاده هریسی با بیان اینکه در کابینه معرفی شده برای دولت دوازدهم  وزرای قوی حاضر نیستند؛ گفت: کابینه متناسب با رای  ٢٤ میلیونی نیست.

,

وی همچنین به تغییر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اشاره داشته و اظهار کرد: هشتاد درصد مردم نسبت به تغییر نماینده ولی فقیه در استان خوشحال هستند و می توانند نفس بکشند.

,

وی با اشاره به شائبه اختلاف بین خود و نماینده سابق ولی فقیه در استان، گفت: اختلافاتی که می گفتند بین من و نماینده سابق ولی فقیه در استان وجود دارد؛  تقصیر من نبود و به زور دفتر بنده را در استان بستند و می گفتند غیر از یک نفر آیت الله در استان نباشد و یک نفر باید در راس باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه