اخبار داغ

با حضور در مقابل فرمانداری صورت گرفت؛

تجمع اعتراضی مردم4روستای دامغان به دلیل عدم گازرسانی

تجمع اعتراضی مردم4روستای دامغان به دلیل عدم گازرسانی
جمعی از اهالی روستاهای فرات، فخرآباد، صلح آباد وقاسم آباد با حضور در فرمانداری دامغان نسبت به عدم ادامه گاز رسانی به این روستاها تجمع و خواستار پیگیری از سوی مسئولین شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک، جمعی از مردم روستاهای منطقه قهاب دامغان با حضور در دفتر فرماندار دامغان خواستار پیگیری ادامه گازرسانی به روستاهای فرات، فخرآباد، صلح آباد، قاسم آباد شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

طبق گفته مهدی فراتی دهیار روستای فرات در هنگام تجمع فرماندار در مرخصی بوده که معاون و بخشدار وی در پاسخگویی به مردم نتوانستند مردم را متقاعد کنند.

,

فراتی ادامه داد: مشکل از آنجا بوجود آمده که شرکت پیمانکار به روستاهای ورکیان، خورزان و حسن آباد که در مسیر خط لوله بودند گاز رسانی کرده اما ناگهان مسیر گاز رسانی را که نوبت روستاهای ما بوده و در مسیر آن می باشد از ترتیب خود خارج و به بهانه تست نشدن مسیر انتقال گاز به روستای بدون سکنه شوکت آباد، رومنان و معصوم آباد انتقال دادند.

,

, ,

دهیار روستای فرات اظهار کرد: اهالی روستا در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و بعد از آن حق مطلب را ادا کرده و نشان آن 25 شهید تقدیمی وجانبازان این روستا می باشد حال به نمایندگی از اهالی با کرامت این روستاها از مسؤلین می خواهم به مردم شهید پرور و انقلابی این روستاها جوابی قانع کننده در خصوص تغییر مسیر این گاز رسانی بدهند.

,

, ,

وی در پایان گفت: مسؤلان اگر به تعداد خانوارهای ساکن در روستای فرات نیز نگاه ساده ای می انداختند متوجه خواهند شد از نظر جمعیت نیز این روستاها در اولویت است و با بی عدالتی در انجام امور باعث دلسردی روستاییان و مهاجرت آنان از روستاها نشوند و حتی المقدور شرایط لازم جهت بازگشت مردم به روستاها را با آرامش فراهم نمایند.

,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه