اخبار داغ

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اعلام کرد

اجرای ویژه برنامه‌های ابرفیاض به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

اجرای ویژه برنامه‌های ابرفیاض به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از اجرای ویژه برنامه های «ابرفیاض» به مناسبت بزرگداشت سید آزادگان آیت الله علی‌اکبر ابوترابی(ره) و سالروز بازگشت سید آزادگان به میهمن اسلامی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: تقدیر از آزادگان سرافراز شهرداری قزوین در مورخه ۲۵ مرداد ماه از جمله برنامه های ویژه برنامه ابرفیاض می باشد که به پاس فداکاری های مثال زدنی آزادگان غیور در مدت اسارت در زندان های رژیم بعثی عراق برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وزیری نژاد اظهار کرد: برگزاری محفل برزگ قرآنی با همکاری شورای عالی قرآن استان قزوین در ۲۶ مرداد ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در خانه موزه آیت اله ابوترابی از دیگر ویژه برنامه های ابرفیاض می باشد که در این محفل نورانی قاریان برجسته استانی و کشوری حضور خواهند داشت و سرتیپ خلبان فنودی به عنوان میهمان ویژه به بیان خاطرات خویش از دوران اسارت و علی اکبر ابوترابری خواهد پرداخت.

,

برپایی گالری خیابان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهمن اسلامی

,

این مسئول از دیگر ویژه برنامه های ابرفیاض را برپایی گالری خیابان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برشمرد که به مدت سه روز از ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه سالجاری در خانه موزه آیت اله ابوترابی برپا می گردد.

,

وزیری نژاد افزود: رونمایی از کتاب های به قول پروانه «بیان خاطرات زنان امدادگر استان قزوین » و کتاب اتاق شماره ۲۴ «روایتی از خاطرات مهاجرین هشت جنگ تحمیلی» از جمله وِیژه برنامه های ابرفیاض می باشد.

,

فضا سازی شهری به مناسبت  سالروز ورود آزادگان به کشور

,

وی از فضا سازی سطح شهر قزوین به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ تیربرد با تصاویری از آیت اله ابوترابی و آزادگان استان قزوین نصب می شود.

,

اجرای مسابقه بزرگ مکاتبه ای کتابخوانی

,

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود:مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب حسن رادیو در سطح مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از دیگر برنامه های ابرفیاض می باشد که به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

,

وی کتابت سخنان از گوهر بار مرحوم آیت اله ابوترابی«پاک باش و خدمتگزار» را از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برشمرد که در تابلوهای نفیس چاپ و به مراکز فرهنگی،اجتماعی و هنری ارسال خواهد شد.

,

اجرای برنامه های شاد و مفرح فرهنگی در بوستان های شهر قزوین

,

وی اجرای برنامه های شاد و مفرح فرهنگی در بوستان های رز،باراجین و الغدیر را از دیگر ویژه برنامه های ابرفیاض عنوان کرد و گفت: با مشارکت دفتر جبهه مردمی انقلاب اسلامی با موسسه اوج هماهنگ شده است تا از ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه سالجاری تریلر سیار جهت برگزاری ویژه برنامه های این ایام در این بوستان ها مستقر شود.

,

وزِیری نژاد افزود: برگزاری همایش «من سید آزادگان آقای ابوترابی را دوست دارم زیرا»،برگزاری مسابقه نقاشی،اجرای نمایش عروسکی کودکان،برگزاری مسابقه دوچرخه سواری ویژه نوجوانان در سطح مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین را از دیگر برنامه های ابرفیاض برشمرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه