اخبار داغ

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران:

ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری ضروری است

ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری ضروری است
مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران از وظایف مهم امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، یاوند عباسی در همایش رابطین ایثارگران دستگاه های اجرایی استان قزوین اظهار کرد: برنامه ریزی برای ایثارگران جامعه، نظارت بر حسن اجرای قوانین و ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران از وظایف مهم امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران حوزه های فرهنگی و خدماتی را ۲ بال مهم برای تکریم خانواده های شهدا دانست و گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان باید به یکی از دغدغه های مدیران تبدیل شود و نباید از خانواده های واقع در مناطق دور غفلت کرد.

,

این مسوول شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست رییس جمهور و در استان ها نیز به ریاست استانداران هر سه ماه یکبار تشکیل جلسه می دهد که در این جلسات موارد مربوط به خدمات رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مصوب و اجرایی می شود.

,

شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این همایش گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید توجه و تکریم خانواده‌های ایثارگر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه