اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

شهید حججی بهترین اسوه مقاومت و گفتمان ایثار / مسوولین فرهنگ ایستادگی مقابل استکبار را از شهدا بیاموزند

شهید حججی بهترین اسوه مقاومت و گفتمان ایثار / مسوولین فرهنگ ایستادگی مقابل استکبار را از شهدا بیاموزند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسوولین باید شهید حججی‌ها را الگوی کار خود قرار دهند و در مذاکرات کوچک‌ترین ضعف در مقابل استکبار جهانی از خود نشان ندهند و قاطعانه بایستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستم قنبرلو کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با شاخص، با بیان اینکه گفتمان دینی در دنیا بعد از رنسانس به انزوا کشیده شد اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مقاومت و ایستادگی در مقابل گفتمان‌های لیبرالیسم و کمونیسم احیاء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: با انقلاب فرانسه و روسیه به طور کلی دو گفتمان لیبرالیسم و کمونیسم با ماهیت استبدادی در جهان حاکم شده بود.

,

این کارشناس ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفتمان دینی در مقابل این دو گفتمان قرار گرفت و این درحالی بود که لیبرالیسم و کمونیسم در اوج پیشروی در جهان بودند.

,

قنبرلو خاطرنشان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی نه شرقی و نه غربی بود بلکه بر اساس جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شد و طبیعتا لیبرالیسم و کمونیسم در مقابل گفتمان دینی ایران ایستادند که اهمیت مقاومت را دوچندان کرد.

,

امید مستضعفان جهان به گفتمان مقاومت مبتنی بر دین جمهوری اسلامی است

,

کارشناس مسائل سیاسی با تصریح بر اینکه مقاومت و ایستادگی ماهیت و ذات انقلاب اسلامی است گفت: مقاومت و ایستادگی مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس تثبیت شد و الگویی برای سایر مستضعفینی که زیر سلطه بودند قرار گرفت.

,

وی با بیان اینکه امروز آمریکا سر دم دار لیبرال دموکراسی در جهان است افزود: در سال ۱۹۹۱، گفتمان کمونیستی اعتراف به شکست کرد و محکوم به فروپاشی شد .

,

قنبرلو ابراز کرد: امروز گفتمان مقاومت که جمهوری اسلامی ایران در راس آن قرار دارد در مقابل گفتمان لیبرال دموکرات غرب ایستاده و در حال پیشروی در تمام جهان است.

,

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: امید همه کشورهای تحت سلطه و مستضعفین جهان به مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهان و مستکبران است.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: با وجود اینکه لیبرال دموکراسی دم از آزادی در دنیا می‌زند اما در حقیقت یک نوع استبداد مدرن را بر ملت‌های مختلف حاکم کرده است.

,

وی با تاکید بر اینکه نوعی نژادپرستی در لیبرالیسم به وجود آمده و قصد دارد تمام دنیا را تصاحب کند افزود: دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که لیبرال دموکراسی کنونی با مشکلات عدیده‌ای از جمله بحران‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مواجه شده که هیچ راه حلی ندارد و در واقع محکوم به نابودی است.

,

, ,

مسوولین ایستادگی را از شهید حججی بیاموزند

,

قنبرلو تشریح کرد: لیبرال دموکراسی در بن بست قرار گرفته و دست به غارت کشورهای منطقه مانند عراق، افغانستان، لیبی، یمن و فلسطین می‌زند و این در حالی است که در آتش اشتباهات خود در حال نابودی هستند.

,

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: تنها راه نجات دنیا گفتمان جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دین است و خداوند هیچ‌گاه اجازه تسلیم در برابر ظالمان را نداده و به طور یقین نتیجه مقاومت پیروزی خواهد بود.

,

وی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی تصریح کرد: ایستادگی و نگاه بدون ترس این شهید بزرگوار به تنهایی یک پیام مهم و ارزشمند برای مسلمانان و مردمان آزاده جهان دارد

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: شهید حججی با شهادت عاشورایی خود ثابت کرد که این مقاومت و گفتمان جمهوری اسلامی آنچنان ارزش دارد که انسان صدها بار هم جان خود را در این راه بدهند.

,

قنبرلو در پایان با بیان اینکه حقانیت این مقاومت در جهان تثبیت شده و در حال گسترش است افزود: مسوولین وجود این جوانان را غنیمت بشمرند و در مسائل مذاکرات کوچک‌ترین ضعف در مقابل استکبار جهانی از خود نشان ندهند و قاطعانه بایستند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه