اخبار داغ

امام جمعه شهر الوند:

نگاه پر غرور شهید حججی، دشمن‌هراس بود

نگاه پر غرور شهید حججی، دشمن‌هراس بود
امام جمعه شهر الوند با اشاره به نگاه پر غرور شهید محسن حججی در لحظات اسارتش عنوان کرد: دلیل این نگاه دشمن هراس، خداشناسی و هدف‌شناسی این شهید بزرگوار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای البرز، حجت‌الاسلام علی طهماسبی در مراسم پاسداشت شهادت محسن حججی که  در فلکه لاله شهر الوند برگزار شد با اشاره به سخن شهید مطهری اظهار کرد: شهادت تزریق خون به پیکر جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

وی بیان کرد: شهادت هنر مردان بزرگ خداست و در این راستا اسارت تسلیم ناپذیری وشهادت شهید محسن حججی از ویژگی‌های این شهید انقلابی است.
امام جمعه شهر الوند عنوان کرد: شرکت در مراسم گرامی‌داشت انسان والامقامی همچون شهید محسن حججی نشان از مکتب شهادت حسینی در بین ملت ایران دارد.
این مسئول با بیان اینکه ما شرمنده شهدا هستیم، افزود: شهادت شهید محسن حججی اکثریت ملت ایران را به خروش وا داشت که این خروش نشان از به‌حق بودن شهادت این شهید بزرگوار است.
حجت‌الاسلام طهماسبی مطرح کرد: شهید حججی‌ها باعث شده‌اند که کشور ایران این امنیت را داشته باشد و اگر رهبری ولایت و ایثارگری مدافعان نبود ملت ایران این امنیت بی نظیر در دنیا را نداشت.
وی اذعان کرد: هر صدایی از هر حلقومی بخواهد شهید و شهادت و ایثار را به زیر سوال ببرد محکوم به شکست است.
امام جمعه شهر الوند با اشاره به نگاه پر غرور شهید محسن حججی در لحظات اسارتش بیان کرد: دلیل این نگاه دشمن هراس، خداشناسی و هدف‌شناسی این شهید بزرگوار است.
این مسئول با بیان اینکه شهدای ما به شهادت یقین دارند، افزود: شهدا چون پیرو امام و ولایت هستند در راه شهادت که قدم می‌گذارند ترس برایشان بی معنا است.
حجت‌الاسلام طهماسبی تشریح کرد: شهدا یک شبه به درجه ای از عرفان دست پیدا می‌کنند که برخی عرفا صد ساله نمی توانند به آن درجه و مقام دست پیدا کنند.
وی اشاره کرد: همچون محسن حججی‌ها تربیت کردن وظیفه مادران را سنگین می‌کند چرا که مادران سکان‌دار تربیت فرزندان هستند و خانواده‌ها در تربیت فرزندان دلیر در جامعه نقش اساسی دارند.
خطیب نماز جمعه شهر الوند خاطرنشان کرد: ملت ایران برای حفظ خون شهدا باید همیشه در صحنه بوده و در راه ولایت باشند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه