اخبار داغ

رئیس شورای شهر دامغان:

مردم نگران نباشند، نصرتی ابقاء می شود/ در کارها مقرضانه صحبت نکنیم

مردم نگران نباشند، نصرتی ابقاء می شود/ در کارها مقرضانه صحبت نکنیم
رئیس شورای شهر دامغان گفت: کسی به شورا بطور رسمی و غیر رسمی برای تصدی شهرداری اعلام آمادگی نکرده است البته در افکار عمومی از اعضای شورای شهر اسمی مطرح است اما دفتر شورا درخواست رسمی برای رسیدگی به این خواسته تاکنون دریافت نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا زارع زاده رئیس شورای شهر دامغان در گفتگو با تیتریک گفت: نظر کلیه اعضا شوراء براین است کسانی که قصد خدمت در پست  ریاست شهرداری را دارند درخواست و برنامه های خود را ارائه داده و از برنامه های خود در شورای شهر دفاع کرده  تا شوراء تصمیمات مقتضی را بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی ر,

زارع زاده در ادامه اظهار داشت: درحال حاظر بهتر از شهردار فعلی مسلم نصرتی بنده و چند تن از نماینده های شوراء به هیچ گزینه دیگری فکر نمی کنیم و کسی هم به شورا بطور رسمی و غیر رسمی برای تصدی شهرداری اعلام آمادگی نکرده است البته در افکار عمومی از اعضای شورای شهر اسمی مطرح هست اما درخواست رسمی برای رسیدگی به این خواسته تا اکنون دفتر شورا دریافت نکرده است.

,

وی گفت: من مطمئن هستم اگر کسی اعلام آمادگی کند برای پست شهرداری و نمره ارزشیابی های کاری وی بیشتر از شهردار فعلی باشد قطعا و یقینا او را انتخاب می کنیم و کار امور شهرداری را به او می سپاریم ما با کسی عقد اخوت در شوراء نبستیم که حق مردم را ضایع کنیم شهردار در حال حاظر واقعا در شهرداری و مجموعه شهر وقت می گذارد.

,

عضو منتخب مردم در شوراء ادامه داد: در این شرایط هر کسی نمی تواند سکاندار شهرداری دامغان باشد ما در شش سال قبل اگر بررسی کنیم می بینیم دولت رقمی نزدیک به 50میلیارد تومان بودجه عمرانی تخصیص می داد اما در سالهای اخیربا توجه به رکود اقتصادی، بودجه اختصاص یافته دولت به شهرداری دامغان نزدیک به سه میلیارد تومان است

,

سخنگوی شورای شهر گفت: شهرداری با مدیریت خود توانست حجم عظیمی از پروژهای عمرانی و زیرساختی شهر را مدیریت و پیش ببرد و در عین حال بدهی خود را به پیمانکاران بدهد کما اینکه شهرداری نزدیک به 50میلیارد تومان طلب واقعی دارد و در طی همین چند روز  نزدیک سه میلیارد از طلب خود را از چند دستگاه دولتی دریافت کرده است.

,

رئیس شورای شهر ادامه داد: بنده نزدیک به بیست سال در شورای شهر دامغان در حال خدمت می باشم و با مدرک ثابت می کنم در بالانس بدهی ها و طلب شهرداری دامغان شرایط مطلوب و قابل قبولی را که اکنون داشته در هیچ دوره ای از شهرداری ها، ما در دامغان نداشتیم.

,

زارع زاده اضافه کرد: اختصاصا در بحث مالی، هرگاه شهرداری، پست شهراری را تحویل می داد، با انبوهی از بدهکاری آن را به نفر بعد واگذار می کرد اما در حال حاظر طلب واقعی شهرداری نزدیک به 50 میلیارد تومان و بدهی آن کمتر از هفت میلیاردتومانمی باشد که آن هم بعد از تحویل 70درصدی پروژه های پیمانکاری قسمتی تسویه و مابقی در پایان کار کاملا تسویه می شود.

,

کارهای زیر بنایی خوبی در تمام نقاط شهر دراین مدت انجام شده است

, کارهای زیر بنایی خوبی در تمام نقاط شهر دراین مدت انجام شده است,

رئیس شورای شهر دامغان گفت: سالها بود که در شهر دامغان خیلی از امور شهری انجام نمی شد اما شاهد انجام خیلی از کارهای انجام نشده در سالیان گذشته در زمان تصدی شهردار فعلی بودیم.

,

عضو منتخب مردم در شوراء ادامه داد: آزادسازی حریم امام زاده گان چهار راه دامغان با هزینه ای نزدیک به سه میلیاردتومان، تعریض خیابان اصلی شهر از چهار راه بلوار تا شهدا، ایجاد یک خیابان موازی با خیابان اصلی بنام خندق که در حال انجام است بخشی از اماکن خریداری و بخشی در حال آزاد سازی می باشد، ساخت پارک بانوان دامغان برای اولین بار در استان سمنان، آماده سازی و بهسازی پارک دانشجو با هزینه های چند میلیاردی، آماده سازی و بهسازی پارک محله ای بوستان و پارک خیابان شهداد که در این پارک بیش از هفت صد ملیون تومان هزینه شده است و دستور کار قرار دادن آماده سازی و بهسازی دو پارک شهرک گلستان نیز را به این مجموعه اقدامات باید اضافه کرد.

,

وی در ادامه اضافه کرد: در کنار همه این کارها بازسازی پیاده روها و معابر از حالت فرسوده به شکل امروزی، جدول کشی استاندارد، آسفالت معابر و کوچه ها که به ترتیب و بر اساس اولویت در حال انجام است و در بحث فضای سبز تنها در یک مورد 5 کیلومتر درختکاری در حاشیه جاده دامغان-چشمه علی صورت گرفته است که در آینده شاهد زیبایی این مسیر بعد از رشد کافی درختان خواهیم بود.

,

زارع زاده گفت: احساس می شود عده ای مقرضانه و عده ای از سر بی اطلاعی در این خصوص صحبت می کنند و می خواهند ذهن مردم را در خصوص شهردار نصرتی  و کارهای خوب صورت گرفته درشهردای را خراب و منحرف کنند که امیدوارم حد انصاف را رعایت کنند که آنهم کافی است نگاهی به گوشه و کنار شهر بیاندازند تا تغییرات صورت گرفته را ببینند.

,

رئیس شورای شهر در پایان اظهار کرد: مردم نگران نباشند همفکری های صورت گرفته در شورای شهر دامغان با چند تن از اعضاء شورای شهر و دوستان صورت گرفته به نظر من تا کنون اکثر اعضاء موافق ابقاء شهردار و ادامه کار شهردار هستند البته تعدادی از همکاران هستند که به دنبال جابجایی شهردار هستند که نظر آنها نیز محترم هست ولی به نظر من آنها اکثریت آراء را ندارند انشا الله در ابتدای شهریور ماه خبر خوش ابقاء شهردار را به مردم خواهیم داد.

,

البته لازم به ذکر است گزارشهای جمع آوری شده در سطح شهر و مصاحبه های صورت گرفته از شهروندان محترم دامغانی که در گزارشات آینده خواهد آمد دراین خصوص غالب مردم خواهان ابقاء شهردار می باشند.
انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه