اخبار داغ

با هدف ایجاد نشاط و شادابی؛

جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان در بروجرد برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان در بروجرد برگزار شد
مسئول ورزش بانوان بروجرد گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان در سالن طالقانی بروجرد با حضور بیش از ۶۰ نفر از بانوان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "فرشته ظهرابی" مسئول ورزش بانوان بروجرد گفت: برای نخستین بار جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با هدف ایجاد تحرک در بین بانوان و تقویت بخشی به اوقات فراغت در بروجرد با حضور بانوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: در این جشنواره بیش از ۶۰ نفر از بانوان که شامل ۲۵ خانواده بودند حضور یافتند و در بخش های مختلف این جشنواره شرکت کردند.

,

 

,

ظهرابی اظهار داشت: در این جشنواره پنج ایستگاه ورزشی شامل رشته های بدمینتون، بسکتبال، دارت، طناب بازی و یه قُل دو قُل ، یک ایستگاه سلامت و یک ایستگاه برای پرسش و پاسخ دایر شده است.

,

 

,

وی ایجاد نشاط و شادابی، تقویت بخشی به اوقات فراغت، بستر سازی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش توان حرکتی  را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: با توجه کم تحرکی و نقش ورزش در سلامت، برگزاری این جشنواره ها ضروری است.

,

 

,

مسئول ورزش بانوان بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار نفر از بانوان بروجرد در شهرستان بروجرد در رشته های مختلف ورزشی سازمان یافته هستند اما فعالیت این تعداد از بانوان در ورزش رضایت بخش نست و نیاز است بانوان برای حفظ سلامت جسمی و روحی همواره ورزش را بخشی از برنامه روزانه خود قرار دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه