اخبار داغ

آیا اعضای شورای شهر سنندج عملکرد 17 ماه گذشته شهردار را خوب نگریسته اند/ کنایه شهردار سنندج به یکی از اعضای شورای شهر !

آیا اعضای شورای شهر سنندج عملکرد 17 ماه گذشته شهردار را خوب نگریسته اند/ کنایه شهردار سنندج به یکی از اعضای شورای شهر !
شهردار سنندج در مورد اظهارنظر رئیس شورای شهر سنندج مبنی بر اینکه شانس ماندن فخری به عنوان شهردار سنندج حدود 20 درصد است، به کنایه گفت: این 20 درصد شانس هم زیاد است و دوستان نسبت به بنده لطف داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، حدود دو سال پیش بود که مسائلی در شهرداری سنندج مطرح شد و به بهانه هایی از جمله ناکارآمدی عزل کردند و منوچهر فخری  را به عنوان شهردار برگزیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


در طول 17 ماه گذشته و در طول خدمت شهردار سنندج در این شهر، خدمات ایشان بر مردم کاملا مشهود است و با دیده آن را می بیینند اما گویا شورای شهر ، عملکرد شهردار را ندیده است و به بهانه هایی از جمله غیر بومی بودن در حال عزل ایشان است ولی گویا پشت پرده هایی در این معرکه ی اختلاف وجود دارد .

,
,


بدهکاری 16 ملیارد تومانی حقوق و مزایای همکاران در ابدای ورود منوچهر فخری !

,
, بدهکاری 16 ملیارد تومانی حقوق و مزایای همکاران در ابدای ورود منوچهر فخری !,


شهرداری که در ابتدای حضورشان در شورای شهر سنندج با بدهکاری 16 ملیارد تومانی حقوق و مزایای همکارانشان مواجه شده بود این را شهردار سنندج در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان مطرح کرد.

,
,


 وی به عملکرد خود در شهرداری اشاره و خاطر نشان کرد: در 17 ماه گذشته فقط مدیریت بحران کرده‌ام؛ زمانی که مسئولیت به ما محول شد حتی حقوق کارکنان شهرداری پرداخت نشده بود؛ در آن زمان فقط به همکاران خود در شهرداری 16 میلیارد تومان بابت حقوق و مزایا بدهکار بودیم!

,
,


شهرداری سنندج گفت: بدترین زمان برای انتخاب یک شهردار از جهت مالی، اسفندماه است چرا که در این ماه باید حقوق و مزایای همکاران پرداخت شود؛ قبول کردن مسئولیت شهرداری سنندج با وضعیتی که بر این دستگاه حاکم بود ناشی از عدم آگهی بنده نبود چرا که تجارب مدیریتی کافی در این حوزه داشتم و دلیل حضورم احساس وظیفه برای ادای دین به مردم شریف این دیار بود.

,
,


زمانی که به شهرداری آمدم احساس دین کردم

,
, زمانی که به شهرداری آمدم احساس دین کردم,


وی گفت: به عنوان یک وظیفه برای شهرداری سنندج آمدم و زمانی که به شهرداری آمدم احساس دین کردم چون اعتقاد داشتم این مردم آنقدر با اصالت هستند که باید به طور کامل به آنها خدمت شود.

,
,


مدیری نبودم که با شهردار سنندج شدن دنبال کسب وجاهت و اعتبار باشم

,
, مدیری نبودم که با شهردار سنندج شدن دنبال کسب وجاهت و اعتبار باشم,


وی افزود: مدیری نبودم که با شهردار سنندج شدن دنبال کسب وجاهت و اعتبار باشم و تنها دلیل حضورم در این مسند همان احساس دین به مردم بااصالت، بزرگوار و شایسته این شهر بود و هنوز این احساس دین در من وجود دارد.

,
,


ضعف‌های مهم مدیریت شهری

,
, ضعف‌های مهم مدیریت شهری,


فخری ، با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در هر شهری ثبات مدیریت شهری است، اذعان کرد: میانگین عمر شهرداران در شهر سنندج کمتر از 2 سال است و این یکی از ضعف‌های مهم مدیریت شهری است.

,
,


وی با اشاره به اینکه یک شهرداری در بحث مدیریت شهری باید اشرافیت کامل داشته باشد، اضافه کرد: کوتاه بودن عمر شهرداران مانع از اشرافیت شهرداران و در نتیجه ضعف در مدیریت شهری می‌شود.

,
,


یک شهرداری به لحاظ اقتصادی ورشکسته را تحویل گرفتم

,
, یک شهرداری به لحاظ اقتصادی ورشکسته را تحویل گرفتم,


شهردار سنندج گفت: یک شهرداری به لحاظ اقتصادی ورشکسته را تحویل گرفتم که تعداد زیادی پروژه‌های نیمه‌تمام که سال‌ها از عمر آنها گذشته بود تمام داشته‌های شهرداری بود.

,
,

 

,

کنایه شهردار سنندج به یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر شانس ماندنش!

, کنایه شهردار سنندج به یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر شانس ماندنش!,


شهردار سنندج در ادامه در مورد اظهارنظر رئیس شورای شهر سنندج مبنی بر اینکه شانس ماندن فخری به عنوان شهردار سنندج حدود 20 درصد است، به کنایه گفت: این 20 درصد شانس هم زیاد است و دوستان نسبت به بنده لطف داشته‌اند.

,
,


وی بیان کرد: مدتی است که بحث انتخاب شهردار سنندج نقل محافل شده است و در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی هم از صبح تا شب مطالبی را در این مورد مطرح می‌کنند که کسانی که تهمت می‌زنند باید در پیشگاه خدا جوابگو باشند.

,
,


بحث ماندن یا نماندن من از اختیارات شوراست

,
, بحث ماندن یا نماندن من از اختیارات شوراست,


فخری در مورد ماندن یا نماندن خود در سکان شهرداری سنندج گفت: بحث ماندن یا نماندن من از اختیارات شوراست و آنها می‌توانند هرکسی را که تمایل دارند به عنوان شهردار انتخاب کنند.

,
,


وی با بیان اینکه افتخار خواهم کرد اگر دوباره به عنوان شهردار سنندج انتخاب شوم، در ادامه گفت: من به طور قطع به یقین علاقمند به کار در سنندج و زندگی در این شهر هستم چون مردمان این شهر بسیار با اصالت هستند.

,
,


فخری با اشاره به طرح این موضوع با اعضای شورای شهر افزود: عرض کردیم خداوند این سه موضوع سد معبر، ساخت و ساز غیرمجاز و تاناکورا را از شما نگیرد چرا که پاشنه آشیل شهردار است و هر زمانی بخواهید شهردار را استیضاح کنید از این سه مورد، به عنوان اهرم استفاده می‌کنید.

,
,


تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سنندج

,
, تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سنندج,


وی به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام در سنندج اشاره کرد و گفت: تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج از جمله پروژه‌هایی بود که با 40 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتم و چون مردم را ناظر بر کار خود می‌دانستیم در یک پروسه 6 ماهه آن را به بهره‌برداری رساندیم.

,
,


فخری اضافه کرد: پروژه‌ای که ظرف 6 سال 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت ظرف 6 ماه به بهره‌برداری رسید و این مسأله برای خود مردم و شما اصحاب رسانه کاملا مشهود است.

,
,


وی افزود: پارکنیگ طبقاتی سنندج نیز در زمان تحویل50 درصد و تونل انقلاب هم 73 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و براساس قولی که به خبرنگاران دادیم، در زمان مقرر انجام شد.

,
,


وی به موضوع ترافیک در میدان آزادی سنندج و مشکلات پل هوایی احداث شده در این نقطه اشاره و اظهار کرد: یک سال است که با آموزش و پرورش توافق کرده‌ایم که خیابان‌های مجاور ساختمان ناحیه یک آموزش و پرورش، هم از طرف خیابان مولوی و هم دور میدان آزادی را هر کدام حدود 5 متر تعریض کنیم و با انجام این کار خود به خود پل باید برداشته شود.

,
,


شهردار سنندج گفت: یکی از کارهایی که در سنندج انجام شد و متأسفانه جواب نداد پلی بود که در میدان آزادی برپا شد؛ در زمان احداث بنده مشاور استاندار بودم، به شهرداری هم اعلام کردم که هویت میدان آزادی را به هم نزنید ولی این کار انجام شد.

,
,


میانگین مدرک تحصیلی در شهرداری سنندج «سیکل» است

,
, میانگین مدرک تحصیلی در شهرداری سنندج «سیکل» است,


فخری سپس به ارائه گزارشی درباره منابع انسانی شهرداری سنندج پرداخت و افزود: از 2145 نفر پرسنل شاغل در شهرداری، 1133 نفر زیردیپلم، 508 نفر دیپلم، 163 نفر فوق‌دیپلم، 275 نفر لیسانس و 66 نفر فوق‌‌لیسانس هستند؛ مدرک 53 درصد نیروهای شاغل در شهرداری سنندج زیردیپلم است و 24 درصد دیپلم هستند، بنابراین به نظر می‌رسد میانگین مدرک تحصیلی در شهرداری سنندج «سیکل» است.

,
,


دست های پشت پرده اعضای شورای شهر !

,
, دست های پشت پرده اعضای شورای شهر !,


حال باید منتظر ماند و دید که آیا اگر مسئولی در شهر سنندج علکرد خوبی داشته باشد باید توسط یک عده ای و فقط به خاطر بحث جناحی و سیاسی پشت پرده ها دست از کار بکشد و غیر بومی بودن به آن بچسبد ؟!!!!

,
,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه