اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد:

محرومیت های روستای مورنای بویراحمد با عکس یادگاری رفع نمی شود+تصاویر

محرومیت های روستای مورنای بویراحمد با عکس یادگاری رفع نمی شود+تصاویر
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خداوند به ما عزت و قدرت داد، گفت: قهرمانان واقعی ملت شهدا هستند نه آنهایی که از قوت لایموت و نداری این ملت ستاره شدند اما به شهدای همین ملت دهن کجی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهرام مهدوی مطلق در جمع مردم روستای مورنای لوداب و جهادگران دانشجوی دانشکده های فنی برادران و خواهران یاسوج، بیان کرد: سلام بر کوخ نشینانی که از منظر امام (ره) یک موی شما کوخ نشینان بر کاخ نشینان ترجیح دارد.

وی افزود: سلام بر روستائیانی که رهبر انقلاب، همواره دلشان برای آنها می تپد واین دانشجویان جهادگر صرفا به فرمان مقام معظم رهبری و ولی امرشان بلند می شوند و به این روستاها می آیند تا بگویند نظام شما را فراموش نکرده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به اینکه خود نیز روستا زاده است، گفت: بنا به تعبیر قرآن کریم ما مردم مستضعفی بودیم که از ظالمان می ترسیدیم، جرات نداشتیم به یک زورگو چه در منطقه، چه در کشور و بین الملل چیزی بگوییم، اما انقلاب اسلامی به ما عزت و قدرت داده است.

مهدوی مطلق ادامه داد: ما با توکل بر خدا و پیروی از رهبر دینی انقلاب حضرت امام (ره) بهترین فرزندانمان را در راه خدا فدا کردیم و خداوند در عوض به ما عزت و قدرت داد.

وی تصریح کرد امروز تمام قدرت های جهانی که متاسفانه بعضا می شنویم در درون کشور نیز بعضی ها می گویند فلان کشور فلان چیز را دارد که البته خود این افراد اگر پشه های از آنها چیزی را بدزدد توان پس گرفتن آن را ندارند، به قدرت ما اذعان دارند چراکه توکلمان بر خدا بوده و رهبری دینی و شهدا را داریم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جای گلایه دارد چگونه بعد از  گذر چند سال از عمر این انقلاب هنوز وضع روستایی همچون مورنا اینگونه است، افزود: اما ما قدردان انقلاب و شهدا هستیم که عزت را به ما دادند و به برکت وجود خود امکانات مختلف دیگری را به این مناطق آوردند.

مهدوی مطلق بیان کرد: اگر ما در آسایش و آرامش زندگی می کنیم و اگر ناموس ما در آسایش و آرامش زندگی می کند به برکت خون شهدا می باشد.

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید بشارت پوردیان از فرزندان روستای مورنا که در هنگام شهادت بنا به شهادت آشنایان سر از بدن ایشان جدا شد، عنوان کرد: این روزها نیز یکی از شهدای مدافع شهید محسن حججی را بعد اسارت و شکنجه های فراوان تکفیری های داعش در مرز سوریه و عراق سر از تنش جدا کردند.

مهدوی مطلق افزود: اما تفاوتی که در بطن این حادثه و واقعه عاشورا وجود دارد آن است که در عاشورا زن و بچه ها را به اسارت بردند ولی الان به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدایی همچون شهید بشارت که سی و چند سال پیش سر از بدنشان جدا شد، دیگر در ایران خانواده و فرزندی به اسارت نمی رود و شهید مدافع حرم در چند کیلومتری مرزهای جغرافیایی کشور ایران از کشورش دفاع می کند و سر از بدنش جدا می شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: قهرمانان واقعی ملت ایران شهدا هستند نه سوپراستارهایی که از قوت لایموت این ملت و از نداری این ملت در حلقومشان ریختند و در این کشور ستاره شدند اما به شهدای همین ملت دهن کجی می کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی ها در برابر تیمی به میدان بازی می روند که متعلق به رژیم جعلی و کودکش صهیونیسم است و دیگری پیام می فرستد که؛ به جای جنگ در سوریه و لبنان و عراق به فکر محرومین و رفع بیکاری باشید، گفت: باید یکی به افرادی که چنین پیام هایی می دهد بگوید امثال شهید حججی همان جهادگرانی هستند که امروز در دل مناطق محروم و در بطن اردوهای جهادی در کنار مردم مستضعف خدمت رسانی می کنند و وقتی نیاز باشد در جبهه های نبرد علیه دشمن حضور پیدا می کنند.

مهدوی مطلق عنوان کرد: افردای که چنین مطالبی را بیان می کنند تاکنون در کدام منطقه محروم و روستاهایی که درد فقر و نداری را می کشند حضور پیدا کرده اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافعین حرم همه یکی هستند برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران، افزود: افرادی که دهن کجی به شهدا می کنند، به تعبیر رهبر انقلاب  مدعیان پوچ اندیشی هستند، که نمی دانیم باید با آنها چه بکنیم.

وی تاکید کرد: اگر کاری به دین و مذهب نداریم باید حداقل غیرت ناموسی داشته باشیم؛ مگر عراق، سوریه و کشورهایی که مورد هجوم استکبار جهانی و تکفیری های داعش قرار گرفته اند را نمی بینیم.

مهدوی مطلق با اشاره به سفر مسئولین به منطقه محروم مورنای لوداب افزود: هرچند چنین سفرهایی به روستاها میمون و مبارک است اما امیدواریم این آمدن و عکس های یادگاری با روستاها بتواند مشکلات این مردم را برطرف کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این روستاها برخلاف آنکه می گویند و معروف شده، محروم هستند ، بلکه مستضعف و ضعیف نگهداری شده اند و به امکانات دسترسی نداشتند و ندارند، همین شهدای این روستاها سندی متقنی است که این مناطق محروم نیستند و دارای ظرفیت های عظیمی هستند که باید مسئولان به آنها توجه و اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: از دل این مناطق بلند شدن و رفتن در خط مقدم و پوشیدن ردای شهادت ناشی از استعداد وهمت بلند مردم روستاها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه