اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد :

ارائه خدمات ۴۸میلیارد تومانی بیمه خانواده شهدا و ایثارگان/ساماندهی نشدن۱۸۶مقبره شهدا در استان

ارائه خدمات ۴۸میلیارد تومانی بیمه خانواده شهدا و ایثارگان/ساماندهی نشدن۱۸۶مقبره شهدا در استان
مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات ۴۸میلیارد تومانی بیمه خانواده شهدا و ایثارگان استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار‌ گفت:جامعه امروز مدیون شهدا و رزمندگان اسلام است که با تمام توان از نهضت انقلاب دفاع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

وی ادامه داد: اگر این فرهنگ ایثار و شهادت نبود امروز بر پله های بزرگ جهان نبودیم.

,

سید منصور موسوی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حد و مرز ندارد گفت:نهادها و همه موسسات مکلف به قانون برای ایثارگران و خانواده شهدا هستند.

,

وی بیان کرد: همانگونه که رهبری فرمودند بنیاد شهید دستگاه افضل است و این دستگاه وظیفه دارد که در راستای خدمت رسانی با خانواده شهدا کوشا باشد.

,

موسوی تصریح کرد: جامعه شهدا مربوط به همه مردم است و همه ما موظف به پاسداشت آن هستیم.

,

وی با بیان اینکه این توقیق را داریم که در خدمت خانواده شهدا هستیم،گفت: بر حسب جمعیت امروز ما حرف اول را در  زمینه جمعیت ایثارگری می زنیم.

,

موسوی ادامه داد:سالانه ۴۸میلیارد تومان ففط بیمه را به ایثارگران ارایه می دهیم که ۱۰هزار جانباز، ۳۲۰آزاده و ۱۸۸۰ خانواده شهید است.

وی ادامه داد: بنیاد شهید اولین دستگاهی بوده که مبحث دولت الکترونیک را ارایه داد و استارت آن از بنیاد شهید شروع شده است.

,
,
,

موسوی تصریح کرد: تمامی خدمات بنیاد شهید با رصد فوق الکترویکی رصد کرده و همه خدمات نیز زیل این موضوع صورت می پذیرد.

,

وی از رصد کامل همه شهرستانها به صورت زنده نیز اشاره کرد وگفت: در حال حاضر و به صورت آنی همه شهرستانها را بوسیله الکترونیکی و وب رصد می کنیم.

ریس بنیاد شهید استان به تقدید سازمان بنیاد شهید کشور از استاندار استان اشاره کزد و گفت: بخاطر نگاهی که استاندار محترم به خانواده شهدا داشتند از وی به عنوان استانداری محبوب در زمینه خانواده شهدا تقدیر شد.

,
,
,

ی در ادامه با بیان اینکه بر اساس قانون جامع ایثارگری ساماندهی گلزار شهدا تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست، اظهار کرد: اگر آب و برق تا محل مزار شهدا برود ما نیز گلزار شهدا را مورد ساماندهی قرار می‌دهیم،

,

مدیرکل بنیاد شهید در ادامه گفت: ما هم از وضعیت ۳۰ درصد مابقی گلزار شهدای که ساماندهی نشده‌اند راضی نیستیم، پدران و مادران شهید دوست دارند تا زمانی که زنده هستند، قبر فرزندانشان ساماندهی و یا سر و سامانی بگیرد.

,

موسوی در پاسخ به سئوالی که آیا از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و متولی ساماندهی گلزار شهدا راضی هستید، اظهار کرد: رضایت مطلق که نیست اما به نسبت برای ساماندهی گلزار  شهدا کمک کرده‌اند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنیاد شهید جز نهادهای پیشگام در خصوص ایجاد طرح اتوماسیون اداری بود و اکنون به صورت همزمان می‌تواند با ۴۳۰ نقطه ارتباط داشته باشد.

,

وی با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ادامه داد: بدون شک آزادگان رسالتی خطیر به عهده داشتند و با روایت روزهای سخت در زندان‌های عراق چهره واقعی دشمن بعثی را برای مردم نمایان کردند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: به مناسبت سالروز ورود آزادگان ۲۸ برنامه در این استان اجرا می‌شود که امسال این برنامه‌ها در شهرستان‌های ۸ گانه استان برگزار می‌شود.

,

موسوی دیدار خانواده شهدا با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری شب شعر و بازید مسئولان از خانواده‌های شهدا را از جمله برنامه‌های این نهاد به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عنوان کرد

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالانه ۴۸ میلیارد تومان برای بیمه درمانی ۱۰ هزارجانباز، ۱۸۵۰ شهید و خانواده‌های آن‌ها هزینه می‌شود.

,

موسوی با اشاره به ارائه خدمات ویژه به جامعه ایثارگری از جمله طرح سپاس و معتمدین معین، عنوان کرد: به عنوان مثال بنیاد برای پرداخت وام ۷۰ میلیون تومانی به جانبازان باید ۱۸۰ میلیون تومان به دولت پرداخت کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه