اخبار داغ

مدیر هتل پارسیان یاسوج:

آمادگی کامل هتل پارسیان یاسوج برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی/ ۷۲ اتاق مجهز در اختیار مهمانان

آمادگی کامل هتل پارسیان یاسوج برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی/ ۷۲ اتاق مجهز در اختیار مهمانان
مدیر هتل پارسیان(آزادی ) یاسوج گفت: وضعیت ما در بحث گردشگران خارجی قابل قبول است و درصد اشغال گردشگران خارجی از پارسال نسبت به 94 در این هتل دو برابر شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس حجت عاقلی‌نژاد امشب در نشست خبری بااصحاب قلم و رسانه با تبریک روز خبرنگاراظهار کرد: اصالتا اهل استان یزد هستم و مدت پنج است که مدیریت هتل پارسیان شهر یاسوج را برعهده دارم و از سال 91 تاکنون در این هتل به گردشگران و مهمانانی داخلی و خارجی خدمات ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی به مناسب سازی و توسعه هتل پارسیان شهر یاسوج به منظور ارائه خدمات کیفی به مهمانان اشاره کرد و گفت: در طول پنج سال گذشته این هتل با مشکلاتی مواجه بود و در دو سال اخیر 4 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی برای نوسازی، توسعه و مرمت ان هزینه شده است.

,

مدیر هتل پارسیان(آزادی) یاسوج بیان کرد: هتل پارسیان تنها هتل چهار ستاره شهر یاسوج است که در سال 76 راه‌اندازی شده اما در طول 20 سال گذشته هیچ‌گونه درآمدزائی نداشته  و در این مدت زیان ده بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه باقی مراکز اقامتی در شهر یاسوج میهمان‌سرا هستند،گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با مسئولان هتل پارسیان خواستار نوسازی و تجهیز این هتل برای پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی شدند و این موضوع در دستور کار قرار گرفت ضمن اینکه مرکز شهر یک واحد اقامتی قابل قبول نیاز داشت. 

,

وی به ظرفیت کم سالن های این هتل در گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته در طبقه چهارم این هتل به جای سالن هایی که قابل استفاده نبود 17 سویت جدید احداث شد.

,

وی افزود: همچنین اتاق پرنسس برای عروس و دامادها نیز در این هتل راه اندازی شده است و اتاق‌های دو تخته با استاندارد 5 ستاره در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

,

 

,
, ,

 

,

عاقلی نژاد هزینه این بخش از توسعه و احداث سوئیت های جدید را دو میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تمام اتاق ها در این هتل به امکانات روز مجهز هستند.

,

وی با بیان اینکه برای  توسعه فضای سبز  و سایر امکانات مورد نیاز هتل در طول سه سال گذشته مبلغ 4 میلیارد تومان هزینه شد، گفت: تمام اعتبارات ما داخلی و سازمانی است و اتاق‌های جدیدی که احداث شد را با چوب ساختیم که سه برابر ام‌دی‌اف برای ما هزینه در پی داشت.

,

مدیر هتل پارسیان یاسوج با اشاره به اینکه رستوران قدیمی را به فضای آموزشی و سالن، ورک شاپ تبدیل کردیم به برخی مشکلات هتل اشاره کرد و افزود: به دلیل شرایط خاص استان به درآمدزائی نرسیدیم اما با این وجود 55 اتاق را به 72 اتاق رساندیم که این امر یک نیاز ضروری برای آینده و پذیرایی از میهمانان است.

,

عاقلی نژاد ادامه داد: در پنج سال گذشته تاکنون مسئولان استان سرمایه گذار به این استان دعوت می کنند و در این زمینه سرمایه گذاری در هر بخشی باید مشخص باشد و سرمایه گذار بتواند با مشوق هایی که دریافت می کند سرمایه گذاری کرده و وضعیت هم صنف های خودش را نیز ببیند تا با خیالی راحت سرمایه گذاری انجام شود.

,

مدیر هتل پارسیان یاسوج با بیان اینکه از سال 93 به دلیل موضوع برجام گردشگری جهش خوبی پیدا کرد و رشد خوبی داشتیم، اضافه کرد: میانگین درصد  اشغال هتل در سال 50 درصد بوده یعنی روزانه 36 اتاق هتل پر است اما در پاییز و زمستان 10 تخت ما پر می‌شود، ضمن اینکه درصد اشغال باید 75 درصد باشد که وضعیت ما بهتر باشد که هنوز زیان‌ده است.

,

عاقلی‌نژاد تصریح کرد: وضعیت ما در بحث گردشگران خارجی قابل قبول است و درصد اشغال گردشگران خارجی ما در سال 95 نسبت به 94 دو برابر شده است .

,

وی افزود: امسال در چهار ماه اول نسبت به مدت مشابه سال قبل گردشگران خارجی ما 15 درصد بیشتر شده است.

,

مدیر هتل پارسیان یاسوج(آزادی) تصریح کرد: بیشترین درصد مسافران این هتل بلژیکی‌ها، چینی‌ها و پاکستانی، آلمانی ها، هندی ها، هلندی ها بودند اما تعداد گردشگران انگلیسی‌ها و آمریکایی به دلیل مشکلاتی که بوجود آمد کمتر شده‌اند.

,

عاقلی نزاد با بیان اینکه یاسوج نباید صنعتی شود بلکه باید کمک کنیم که این شهر با گردشگری توسعه پیدا کند، گفت: این هتل اماده برگزاری همایش ها، جشن ها و سایر مراسم های مختلف است.

,

مدیر هتل پارسیان(آزادی) یاسوج بیان کرد: مهمانان خارجی و داخلی اتاق بازرگانی کهگیلویه وبویراحمد که در این هتل اقامت داشتند از خدمات رسانی و امکانات و تجهیزات این هتل ابراز رضایت داشتند.

,

در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط مدیر هتل پارسیان یاسوج تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه