اخبار داغ

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

۴ کشته و زخمی در حادثه سقوط پژو در محور پادنا به سی سخت

۴ کشته و  زخمی در حادثه سقوط پژو در محور پادنا به سی سخت
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر حادثه در محور مواصلاتی پادنا به سی سخت در ۴۵ کیومتری مرکز استان متأسفانه دو تن از هموطنانمان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،سرهنگ اسفندیار تباشیر در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به حادثه تصادف و سقوط به دره یک دستگاه خودرو پژو در محور مواصلاتی پاتاوه به سی سخت اشاره کرد و گفت: این حادثه حوال ساعت 15 عصر و در حوزه استحفاظی اصفهان و در جاده سی سخت به پادنا رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

وی به با بیان اینکه در این حادثه دو تن از سرنشینان این خودرو بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند ،گفت: با توجه به نزدیک بودن این مسیر به استان مجروحان این حادثه که دو نفر دیگر بودند توسط اکیپ اورژانس هوایی و جاده ایی استان به بیمارستان منتقل شدند.

,

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به ماهیت این حادثه دیده گان نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس مشاهدات اولیه سرنشینان این خودرو بومی استان کهگیلویه وبویراحمد و شهر پاتاوه در شهرستان دنا هستند.

,

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در مورد علت حادثه نیز گفت: وقوع این حادثه در دست بررسی بوده اما با توجه به اینکه این منطقه تحت حوزه استحفاظی استان اصفهان است، این عزیزان نظر نهایی را خواهند داد.

,

تباشیر یکی از دلایل این گونه تصادفات را سرعت زیاد و توجه نکردن به مسائل ایمنی دانست و تصریح کرد:با توجه به کوهستانی بودن و نقاط خطرناک در این مسیر رانندگان از رانندگی با عجله و شتاب و سرعت غیر مجاز جدا پرهیز کنند

,

لازم به ذکر است در تصادف عصر امروز در محور مواصلاتی پاتاوه به سی سخت در 45 کیلومتری شهر یاسوج متأسفانه دو تن از هم وطنانمان جان خود را از دست دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه