اخبار داغ

عقب نشینی اداره حمل و نقل کهگیلویه وبویراحمد از یک اقدام نادرست / ایجاد تقاطع غیر همسطح برای مردم روستای دلی اولا علی مومن

عقب نشینی اداره حمل و نقل کهگیلویه وبویراحمد از یک اقدام نادرست / ایجاد تقاطع غیر همسطح برای مردم روستای دلی اولا علی مومن
با پیگیری های رسانه ای بویرخبر و گلایه های مردم نسبت به ایجاد نکردن یک تقاطع در نزدیکی روستای دلی اولاد علی مومن، اداره حمل و نقل و رهداری استان از مواضع خود برای بازگشایی نکردن این تقاطع عقب نشینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از بویرخبر، کم توجهی اداره حمل و نقل و شهرسازی شهرستان بویراحمد و  استان کهگیلویه وبویراحمد و دردسرهایی که برای مردم منطقه دشتروم ایجاد کرده بود باعث شد مردم خودشان بفکر باز کردن حصار چندین کیلومتری و راه رسیدن به خانه هایشان شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

جاده دشت روم که به یکی از جاده های خطر آفرین مرکز استان از آن یاد می شود در فراخور زمان دارای مشکلات عدیده ای بوده به گونه ای که این مشکلات در چند سال اخیر بیشتر از گذشته شده است.

,

در سالهای اخیر با احداث دوبانده دشت روم نوید می رفت که مشکلات جاده ای استان برطرف شود اما برخی کارهای غیر اصولی از جمله احداث حصار های چند کیلومتری جداکننده جاده ونبودمسیر رفت و برگشت و تقاطع در این مسیر باعث دلخوری وحتی اعتراض برخی ازساکنین این منطقه شده است.

,

بعد از انتشار این خبر از سوی صبح زاگرس ،دهیاران  این منطقه در نشستی که با مسئولین راهداری وپایانه برگزار شده و با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان اداره حمل و نقل پایانه های استان ملزم به ایجاد و بازگشایی این مسیر شد.

,

همچنین  نیز به دلیل حادثه خیز بودن این مسیر مسئولان نیز ملمز شدند تا احداث یک پل هوایی در این مسیر موقتاً مسیر پیاده برای اهالی این روستا را بازگشایی کنند.

,

لازم به ذکر است مردم دلی اولاد علی  مومن شهرستان بویراحمد منطقه دشت روم با تقدیر وتشکر از سایت صبح زاگرس و بویرخبر بخاطر همراهی و همکای این پایگاههای خبری خواهان مطالبه گری مردم از سوی رسانه ها شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه