اخبار داغ

رییس کمیته های ایثارگران و جمع آوری آثار شهدا:

انجام طرح سرگذشت پژوهشی توسط بنیاد شهید استان

انجام طرح سرگذشت پژوهشی توسط بنیاد شهید استان
وظیفه بنیاد شهید در کمیته های ایثارگران و جمع آوری آثار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدای استان و هم چنین اجرای طرح سرگذشت پژوهشی شهدای عزیز می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در گفت و گو با پیشمرگ روح الله ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزدگان به میهن اسلامی گفت: کنگره 5400 شهید یکی از اقدامات با ارزش فرهنگی است که تمام استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. امیدواریم کمیته های 28 گانه کنگره 5400 با تمام توان وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند تا بتوانیم کنگره ای در شأن مقام شامخ شهیدان غریب و مظلوم کردستان برگزار نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به وظایف ذاتی بنیاد شهید که خدمتگذاری به خانواده های معظم شهداست اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برپایی هرچه بهتر این کنگره در دو کمیته ایثارگران و هم چنین جمع آوری و حفظ آثار شهدا حضور دارد. وظیفه بنیاد شهید در کمیته ایثارگران دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدای استان و هم چنین اهدا تندیس کنگره 5400 شهید به بازماندگان شهدا می باشد.

,

 

,

رییس کمیته ایثارگران کنگره 5400 شهید استان با اشاره به حضور بنیاد شهید در کمیته جمع آوری و حفظ آثار شهدا ابراز داشت: کمیته جمع آوری تا کنون چندین جلسه با رییس ستاد کنگره 5400 شهید و هم چنین مسئول نیروی انسانی سپاه بیت المقدس به عنوان دبیر کمیته جمع آوری برگزار کرده است. طراحی دفترچه سرگذشت پژوهشی شهدای گرانقدر و توزیع آن در میان اقشاری که حاضر به همکاری در این راستا هستند یکی از اقدامات بسیار مناسب بنیاد در کمیته جمع آوری می باشد.

,

 

,

رییس کمیته جمع آوری و حفظ آثار شهدا کنگره 5400 شهید استان با بیان اینکه دفترچه سرگذشت پژوهشی در 3000 جلد چاپ و توزیع می شود گفت: در این دفترچه ها از اقوام درجه یک و دو و هم چنین اقوام سببی و نسبی شهید مصاحبه خواهد شد و اطلاعات خوب و مناسبی از شهید گردآوری خواهد شد که با این روش می توانیم آثار باقی مانده از شهید را ماندگار نماییم.

,

 

,

سلیمانی هدف از جمع آوری و حفظ آثار شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانست و عنوان کرد: با توجه به اطلاعاتی که از تکمیل دفترچه های سر گذشت پژوهشی به دست خواهد آمد، ما می توانیم این اطلاعات را در آینده برای تهیه فیلم، کتاب، پوستر و عکس نوشته به کار ببریم.

,

 

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ترور استان در فصل پاییز سال جاری گفت: استان کردستان بالغ بر 300 شهید وقایع تروریستی را تقدیم انقلاب نموده است و امیدواریم با برپایی این یادواره یاد ونام شهدایی که حتی امکان دفاع از خود را پیدا نکردند و مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند را به عنوان یکی از برنامه های پیش کنگره برگزار نماییم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه