اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد؛

اعزام ۲۵۰ نفر از اراک در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب

اعزام ۲۵۰ نفر از اراک در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام 250 نفر از اراک در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب خبر داد و گفت: اردوهای راهیان نور  زمینه‌ساز نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ با اشاره به تعداد زائران اعزامی از این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: امروز تعداد 90 زائر اراکی به استعداد دو دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شدند تا در مدت سه روز یادمان شهدای پاوه، بازی‌دراز، پادگان ابوذر و عملیات مرصاد و شهرهای سرپل ذهاب و گیلان غرب را زیارت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در مجموع امسال سهمیه‌ای که برای شهرستان در بخش اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور در نظر گرفته شده 250 نفر است که چندی پیش یک کاروان خانوادگی به استعداد 50 نفر از حوزه مقاومت بسیج شهید چمران اراک اعزام شدند و امروز شاهد اعزام دومین کاروان راهیان نور از زائران اراکی به این مناطق هستیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با یادآوری اینکه حوادثی که امروز در سوریه اتفاق افتاده در دوران دفاع مقدس تمام مسیر مرزی استان‌های غربی کشور درگیر آن شده بودند، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در جبهه‌های غرب به مقابله با دشمن ایستادند و باید گفت که با وجود کوموله‌ها، دموکرات‌ها و منافقین اگر ایثار و جانفشانی شهدا نبود، امروز بدون شک به این امنیت و آرامش دست پیدا نمی‌کردیم.

,

رضایی حرکت شهدای مدافع حرم را امتداد شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن حفظ و بقای نظام اسلامی است و راهیان نور بهترین ابزار برای ترویج این فرهنگ ناب و روحیه بسیجی به شمار می‌رود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: نسل امروز تشنه معرفت و آشنایی با دلاورمردی انسان‌هایی است که از تمام علایق دنیا بریدند و برای اعتلای اسلام سختی را بر جان خریدند و مقابل جبهه باطل ایستادند. و این اردوها  زمینه‌ساز نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه