اخبار داغ

عضو شورای شهر اهواز :

فرایند انتخاب شهردار هنوز بسته نشده است /از دکتر نیکزاد وزیر دولت دهم تا شهردار موفق اصفهان

فرایند انتخاب شهردار هنوز بسته نشده است /از دکتر نیکزاد وزیر دولت دهم تا شهردار موفق اصفهان
جاسم موسی‌پور گفت: روز گذشته دکتر جمالی‌نژاد شهردار اصفهان مهمان شورا بود و صحبت‌هایی شد که انصافا ایشان هم توانایی خوبی داشت اما انشاالله تا پایان هفته و با بررسی همه افراد شرکت کننده در فرایند بتوانیم به دو سه گزینه محدود برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جاسم موسی‌پور در گفتگو با خبرنگار رهیاب در پاسخ به گزینه‌های مطرح شده برای شهردار اهواز، اظهار داشت: فرایند انتخاب شهردار هنوز بسته نشده و کماکان در حال بررسی نفراتی هستیم که در غالب فرم‌های طراحی شده اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: با افراد مطرح اجرایی در سطح کشور نظیر دکتر نیکزاد وزیر دولت دهم، اقای سقاییان‌نژاد که 13 سال شهردار موفق اصفهان بوده، دکتر نوین شهردار تبریز و آقای مرتضوی شهردار مشهد و برخی افراد دیگر صحبت‌هایی شد که متأسفانه حاضر به قرارگیری در فرایند انتخاب شهردار اهواز نشدند.

عضو شورای شهر اهواز بیان داشت: افراد توانمند و خوشنام بومی نیز در حال حاضر مطرح هستند که سوابق و تجربیات بسیارخوبی دارند که در فرایند انتخاب مدیریت شهرداری اهواز قرار دارند.

حجة‌الاسلام موسی‌پور با بیان اینکه سعی براین است که تا یک هفته آینده روند بررسی نفرات به پایان برسد، گفت: روز گذشته دکتر جمالی‌نژاد شهردار اصفهان مهمان شورا بود و صحبت‌هایی شد که انصافا ایشان هم توانایی خوبی داشت اما انشاالله در آینده نزدیک و با بررسی همه افراد شرکت کننده در فرایند، هر شخصی تواناتر بود، بعنوان شهردار اهواز معرفی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه