اخبار داغ

مسئول بزرگترین مجموعه فرهنگی- مذهبی شیعی هرات افغانستان:

وجود امام خامنه ای برای جهان اسلام نعمتی بزرگ است/ دولت افغانستان اجازه ورود نیروهای شیعه به درگیری‌ها را نداد

وجود امام خامنه ای برای جهان اسلام نعمتی بزرگ است/ دولت افغانستان اجازه ورود نیروهای شیعه به درگیری‌ها را نداد
مسئول هیئت مجمع الذاکرین منتظرالمهدی هرات با اشاره به این نکته که مظلومیت شیعه با اتفاقات میرزا اولنگ بیش از گذشته نمایش داده شد، گفت: دولت افغانستان اجازه ورود نیروهای شیعه به درگیری‌ها را نداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،سید حسینعلی حسینی در جمع فعالان فرهنگی سبزوار بابیان اینکه در اتفاقات میرزا اولنگ بسیاری از گروههای شیعه برای یاری مردم نیرو اعزام کردند، اظهارداشت: متاسفانه دولت افغانستان اجازه اقدام و مبارزه علیه تروریست های تکفیری را نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه متاسفانه وابستگی هایی که برخی از نیروهای امنیتی در افغانستان به سفارت خانه های غربی در این کشور دارند سبب شده است تا این اتفاقات در نقاط مختلف از افغانستان ایجاد شود.

,

 

,

مسئول بزرگترین مجموعه فرهنگی -مذهبی شیعی هرات افغانستان در ادامه با اشاره به اینکه کار فرهنگی در هر مکان و شرایط باید انجام گیرد، تصریح کرد: آمریکا با صرف هزینه های فراوان در این کشور سعی در به اختیار گرفتن فضای فرهنگی افغانستان دارد و در حال حاضر جنگ تمام عیاری در فضای مجازی ایجاد شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه تفکر طالبان و داعش برای مبارزه با شیعه و تفکر شیعه به وجود آمده است، تاکید کرد: کاری که داعش و طالبان در کشتار مردم میرزا اولنگ انجام دادند یک نسل کشی تمام عیار بود.

,

 

,

حسینی به ایجاد داعش در افغانستان اشاره کرد و افزود: افرادی که اکنون به اسم داعش در افغانستان اقدام به جنایت می کنند همان نیروهای طالبان با همان تفکرات هستند که در لباسی جدید ظاهر شده اند؛ چرا که آمریکا منبع تغذیه داعش و طالبان است.

,

 

,

وجود امام خامنه ای برای جهان اسلام نعمتی بزرگ است

, وجود امام خامنه ای برای جهان اسلام نعمتی بزرگ است,

 

,

مسئول بزرگترین مجموعه فرهنگی- مذهبی شیعی هرات افغانستان وجود امام خامنه ای را برای جهان اسلام نعمتی بزرگ عنوان کرد و افزود: متاسفانه نبود رهبری واحد در افغانستان و فرقه گرایی دراین کشور باعث شده است تا مشکلات لاینحل باقی بمانند.

,

 

,

وی پیروزی مردم افغانستان در جهاد مقدس با شوروری را نتیجه همین اتحاد و یکپارچگی در برابر دشمن دانست و افزود: متاسفانه آمریکا بعد از حضور در افغانستان جنگ طایفه ای و فرقه ای را در افغانستان دامن زده و از اتحاد مردم جلوگیری می کند.

,

 

,

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از مهم تریم عوامل پیروزی در جهاد مقدس پیروی از ولایت و استفاده از اندیشه های امام خمینی (ره) بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه