اخبار داغ

مدیرکمیته امداد سبزوار:

پرداخت 84میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان/ 540 خانوار از مددجویان فاقد مسکن هستند

پرداخت 84میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان/ 540 خانوار از مددجویان فاقد مسکن هستند
مدیر کمیته امداد سبزوار گفت: بیش از 84میلیارد ریال وام اشتغال در سال 95 به 650خانوار از مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد داورزنی در گفت و گو با بصیر سبزوار با بیان اینکه بیش از 84 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است، اظهارکرد: پرداخت این مبلغ وام اشتغال معادل جذب صددرصدی سهمیه کمیته امداد سبزوار از تخصیص اعتبارات به این مرکز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه تامین مسکن یکی از مهم ترین دغدغه های نیازمندان و افراد تحت حمایت این نهاد است، تاکید کرد: از ابتدای سال، پنج مورد احداث و خرید مسکن، 15 مورد مقاوم سازی و 25 مورد تعمیرات صورت گرفته است و با این حال 540 نفر از مددجویان فاقد مسکن می باشند.

,

 

,

داورزنی در ادامه به اقدامات فرهنگی کمیته امداد در حوزه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد و افزود : تا پایان سال تحصیلی 95-96بیش از 1436 نفر دانش آموز از امکانات کمک آموزشی و خوابگاهی این نهاد بهره برده اندو به 249 دانشجو نیز کمک های شهریه ای پرداخت شده اشت.

,

 

,

مدیر کمیته امداد سبزوار با اشاره به اهمیت امر ازدواج در بین جامعه و تسهیل این امر در بین مددجویان تاکید کرد: در سال گذشته برای 22نو عروس تحت حمایت جهیزیه کامل تهیه و تحویل شده و در حال حاضر نیز 154 نو عروس در نوبت دریافت جهیزیه قرار گرفته اند.

,

 

,

وی در پایان به خدمت ویژه کمیته امداد برای برخی مددجویان واجد شرایط اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برای هزار و 408 نفر از مددجویان ماهانه حق بیمه اجتماعی پرداخت می شود که پس از پرداخت حق بیمه این افراد بازنشسته تامین اجتماعی محسوب شده و به صورت مادام العمر از حقوق بازنشستگی بهره مند می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه