اخبار داغ

«کاج» شهر تشنه در کنار چشمه!

«کاج» شهر تشنه در کنار چشمه!
شهر کاج چهارمحال و بختیاری با اینکه بزرگ‌ترین سرچشمه کارون از کنار آن می‌گذرد اما مردمان آن از بی‌آبی رنج می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، حکایت یکی از پرآب‌ترین شهر کشور این روزها حکایت غم‌باری از عطش، بی آبی و گرماست.

حمید جهانگیری رئیس شورای شهر کاج چهارمحال و بختیاری دیروز در تجمع اعتراض آمیز مردم شهرکاج جلوی فرمانداری شهرستان اردل در خصوص کمبود آب آشامیدنی و قطعی مکرر آب در شهر کاج گفت: این روزها باتوجه به گرمای شدید هوا که دمای بالای ۳۰ درجه هم می رسد آب شرب شهر کاج جیره بندی شد درحالی که این شهر در کنار یکی از سرشاخه های بزرگ کارون قرار دارد اما نه فقط آب آشامیدنی ندارند که نبود آب سبب شده کولرهای آبی‌شان هم کار نکند و گرمای طاق فرسای این روزها را تحمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه,
,
,
, ,


جهانگیری گفت: این روزها مردم شهر پرآب کاج گاهی آب برای خوردن هم ندارند، آنان که دستشان به دهانشان می‌رسد، با آب معدنی روزگار می‌گذرانند و آنان که هیچ ندارند، مجبورند با دبه آب راهی شهرهای همسایه شوند و حداقل آب آشامیدنی برای زن و بچه‌هایشان بیاورند.

رنج مردم کاج از بی‌آبی در کنار بزرگ‌ترین سرچشمه کارون بی عدالتی است

فرهاد قهفرخی یکی دیگر از اهالی شهر کاج است که دل پری از قطعی آب دارد، او می گوید: آب را جیره بندی کرده‌اند و تنها روزی سه الی چهار ساعت آب وصل است آن هم صبح علی الطلوع و اگر بگویم بیشتر از هفت روز بوده که بچه‌ها حمام نرفته‌اند، دروغ نگفته‌ام ما آب آشامیدنی نداریم، حمام رفتن پیشکش.
,
,
,
,
, رنج مردم کاج از بی‌آبی در کنار بزرگ‌ترین سرچشمه کارون بی عدالتی است,
,
,
, ,


قهفرخی اظهارد اشت: بی‌عدالتی است که شهر کاج در کنار بزرگترین سرچشمه کارون باشد و مردمان آب از بی آبی رنج ببرند.

وی از مسئولین مربوطه خواست تا پیگیر مشکلات مردم شهر کاج باشد و هرچه زودتر این مشکل که دغدغه و مطالبه چند ساله شهر کاج هست را برطرف کنند.

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه