اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

بطحایی گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش نیست/ با این وزیر پیشنهادی ارتقا نظام آموزشی میسر نمی‌شود

بطحایی گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش نیست/ با این وزیر پیشنهادی ارتقا نظام آموزشی میسر نمی‌شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بطحایی را گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش ندانست و گفت: باید طرح تحولی در نظام آموزشی اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه با انتقاد از معرفی بطحایی برای وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: نمی‌دانم چرا در چند سال گذشته برای وزارت آموزش و پرورش اهمیت داده نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: هم در قانون ما وجود دارد و هم بزرگان کشور و افرادی که در گذشته در وزارت آموزش و پرورش بودند و زیربنای این وزارتخانه را ایجاد کردند از جمله شهید رجایی و شهید باهنر همگی به اهمیت این وزارتخانه تاکید داشتند اما تا به امروز انتظارات برآورده نشده است.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای دیگر به وزارت آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، ابراز کرد: اگر بعد از 38سال می‌خواهیم برخی از آسیب‌های اجتماعی را حل کنیم و آمار اعتیاد، طلاق، کودکان کار، بیکاری جوانان و دیگر آسیب‌های اجتماعی را کم کنیم باید به آموزش و پرورش توجه ویژه داشت.

,

وی تصریح کرد: امروزه بحث آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری تبدیل شده است و برای رفع این مشکلات تاکید مکرری دارند، باید گفت این آسیب‌ها زاییده نقصانی است که در آموزش و پرورش وجود دارد.

,

بیگدلی با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش و آموزش عالی سبب مشکلات زیادی در کشور شده است، گفت: بطحایی گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش نیست.

,

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که در آموزش و پرورش وجود داشته و وجود دارد و همچنین مشکلاتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان پیش آمد سبب می‌شود که به این نتیجه برسیم بطحایی گزینه مناسب برای این وزارتخانه و حل مشکلات آن نیست.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتقا آموزش و پرورش با گزینه پیشنهادی دولت میسر نمی‌شود، اظهار کرد: باید طرح تحولی در نظام آموزشی در دولت دوازدهم اجرا شود که این گونه اقدامات باید توسط یک وزیر کاردان انجام شود.

,

وی گفت: به نظرم با وجود بطحایی اتفاق خاصی در وزارت آموزش در بحث ارتقا نظام آموزشی نخواهد افتاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه