اخبار داغ

سرانه فضاهای ورزشی در بانه بسیار ناچیز است

سرانه فضاهای ورزشی در بانه بسیار ناچیز است
رئیس اداره ورزش و جوانان بانه با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی در بانه بسیار پایین است گفت: سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان بانه به ازای هر یک نفر 22 سانتی متر مربع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، جلال مرادی امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان بانه که بمناسبت روز خبرنگار در محل اداره ورزش و جوانان این شهر برگزار شد اظهار داشت: رسانه ها ظرفیت مناسبی برای انعکاس واقعیات و کاستی های هر جامعه ای هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه ورزشی شهرستان بانه افزود: در بانه با کمبود سرانه فضاهای ورزشی مواجه هستیم بطوریکه سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان به ازای هر نفر 22 سانتی متر مربع است.

,

مرادی خاطرنشان کرد؛ از این 22 سانتی متر مربع سرانه ورزشی شهرستان 8 سانتی متر آن مربوط به فضاهای سرپوشیده و سالن های ورزشی است و 14 سانتی متر بقیه آن نیز شامل فضاهای رو باز است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه به پروژه نیمه تمام سالن ورزشی 1200 نفره آزادگان بانه هم اشاره کرد و گفت: این پروژه از جمله مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان است که متاسفانه علی رغم وجود اعتبار کافی هنوز ناتمام مانده است.

,

وی دلیل اصلی تاخیر در اجرای پروژه سالن ورزشی 1200 نفره آزادگان بانه را مشکلات شخصی پیمانکار پروژه مذکور برشمرد و خاطر نشان کرد؛ با توجه به فشارهایی که از طریق نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه؛ شخص فرماندار و اداره کل ورزش و جوانان نسبت به تعیین تکلیف این پروژه صورت گرفته است نهایتا تا هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

,

مرادی تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه سالن ورزشی آزادگان بانه کمبود اعتبار ندارد و مدت زیادی هم از تکمیل آن گذشته اگر پیمانکار حاضر قادر به اتمام پروژه مذکور تا بهار سال آینده نباشد قطعا پیمانکار دیگری برای اتمام آن بکارگیری خواهد شد تا پروژه مذکور در وقت اعلام شده به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه