اخبار داغ

کانال آب عبوری از روستای «سوادجان سامان» ساماندهی شد+ تصاویر

کانال آب عبوری از روستای «سوادجان  سامان» ساماندهی شد+ تصاویر
بخشدار زاینده رود از اجرای طرح ساماندهی کانال آب عبوری از روستای سوادجان خبر داد و گفت: پروژه تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، چندی پیش مشکل وضعیت نامناسب جوی آب روستای سوادجان توسط سایت سامان ما با عنوان گزارش " وقتی آب مایه حیات نیست!/ مردم سوادجان شاکی از وضعیت نامناسب بهداشتی کانال آب/ مسئولین فکر چاره نیستند"( http://www.samanema.ir/news/۲۰۰۱۳۶) منتشر شد که بعد از انتشار این خبر در اواخر فروردین ماه سال جاری این پروژه توسط اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای سوادجان در حال اجرا است.

جوی آب مورد نظر از وسط روستا می گذرد و در آن زمان وضعیت نامناسبی داشت، موجب ناراحتی اهالی و گردشگران شده بود که این مشکل با پیگیری‌های خبرنگار سامان ما در اواخر فروردین‌ماه، توسط بنیاد مسکن انقلاب درحال رفع شدن است.

عیسی ملکی بخشدار زاینده رود در گفت‌وگو باخبرنگار سامان ما با بیان اینکه پروژه ساماندهی کانال آب عبوری روستای سوادجان در حال انجام است، اظهار داشت: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۳۶۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ملکی با اشاره به اینکه مجری اجرای این طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، بیان داشت: طول پروژه دو کیلومتر از ابتدا تا خروجی روستای سوادجان است.

وی با بیان اینکه فاز اول این پروژه در چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید، اذعان داشت: پروژه تا یک ماه آبنده در این روستا به اتمام می‌رسد.

ملکی با بیان اینکه اجرای این پروژه رضایت مردم را در پی داشته است، بیان داشت: ساماندهی جوی آب روستای سوادجان یکی از مطالبات مردمی و جزء پروژه‌هایی بود که باید در بخش زاینده رود انجام می گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,
,
, سامان ما ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه