اخبار داغ

مدیر کل فرودگاه های گلستان :

برنامه های پروازی حجاج گلستانی اعلام شد/ ۸ درصد حجاج کشور، گلستانی هستند

برنامه های پروازی حجاج گلستانی اعلام شد/ ۸ درصد حجاج کشور، گلستانی هستند
مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از اعلام برنامه های پروازی حجاج گلستانی خبر داد و گف: نخستین پرواز حجاج گلستانی به سرزمین وحی، از روز پنج شنبه 26 مرداد ماه عملیاتی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت پرواز های حجاج گلستانی و اعزام زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی، گفت: نخستین اعزام زائران حجاج گلستانی به سرزمین وحی، روز پنج شنبه 26 مرداد ماه (آخر هفته جاری) عملیاتی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در پاسخ به این سوال که عملیات اعزام حجاج گلستانی تا چه تاریخی ادامه دارد، افزود: عملیات پرواز حجاج گلستانی از تاریخ 26 مرداد ماه اجرایی خواهد شد و تا تاریخ 4 شهریور ادامه خواهد داشت.

,

"آذری" تصریح کرد: فرودگاه بین المللی گرگان وظیفه اعزام 8 درصد کل حجاج ایرانی را بر عهده دارد که پس از تهران و مشهد، فرودگاه بین المللی گرگان، سومین ایستگاه از نظر تعداد حجاج می باشد.

,

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در باب این موضوع که در این عملیات پروازی، چه تعداد گلستانی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، اظهار کرد: 6 هزار و نهصد و پنج نفر از زائران گلستانی از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه تعداد حجاج گلستانی نسبت به سال 94 بیش از 280 درصد رشد داشته است، افزود: افزایش تعداد حجاج در حالی صورت می گیرد که آمارها حکایت از رشد 120 درصدی پروازهای داخلی فرودگاه گرگان داشته که این مسئله وظیفه خدمت رسانی فرودگاه گرگان را دشوارتر می کند.

,

"آذری" تصریح کرد: فرودگاه گرگان در حال حاضر با بهره گیری از یک ترمینال مشترک (داخلی و خارجی) پذیرش و اعزام مسافرین را انجام می دهد که در زمان اعزام و پذیرش پروازهای حج با توجه به محدودیت فضا در ترمینال، اپرون و دیگر محاوط فرودگاهی و با توجه به تداخلات پروازی و مسافری که به وجود می آید، مشکلاتی در پیش خواهیم داشت.

این مقام مسئول گلستانی اظهار کرد: برای به حداقل رساندن اثرات این محدودیت ها، تلاش می کنیم با برنامه ریزی دقیق و با استفاده از فعال کردن همه ظرفیت ها و نیروها خللی در امر خدمت رسانی به مسافرین ایجاد نشود.

,
,
,

وی خاطر نشان کرد: در حاضر، چمدان های حجاج گلستانی، چند روز قبل از اعزام توسط کاروان های مربوطه به فرودگاه گرگان منتقل میشوند و این روند تا زمان پابان اعزام حجاج گلستانی ادامه خواهد داشت.

,

"آذری" در پایان در خصوص زمان بازگشت حجاج گلستانی از سفر حج، خاطر نشان کرد: زمان بازگشت حجاج گلستانی از سرزمین وحی، از تاریخ 25 شهریور لغایت 3 مهر ماه خواهد بود.

,

گفتنی است، فرودگاه بین المللی گرگان یکی از فرودگاه های فعال شمال شور محسوب می شود که روزانه پرواز های متعددی به شهر های داخلی از جمله تهران، مشهد، کیش، زاهدان، و همچنین سفر عتبات عالیات را برقرار می کند.

,

photo 2017 08 15 10 09 43

, photo 2017 08 15 10 09 43,

photo 2017 08 15 10 09 47

, photo 2017 08 15 10 09 47,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه