اخبار داغ

به منظور بررسی و رفع مشکلات محله؛

طرح "محله صالحین" در مهدیشهر اجرا می شود

طرح "محله صالحین" در مهدیشهر اجرا می شود
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) مهدیشهر از اجرای طرح "محله صالحین" در راستای بررسی، پیگیری و رفع مسائل و مشکلات محله های مهدیشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی شاهورانی مسئول طرح "محله صالحین" در گفت و گو با نیزوا، با بیان اینکه این طرح با همت حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) مهدیشهر اجرا می شود، اظهار کرد: مقدمات طرح "محله صالحین" از ابتدای سال 96 فراهم شد وبه صورت رسمی از تابستان وهمزمان با شروع برنامه های اوقات فراغت نوجوانان، آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: با برسی های انجام گرفته ودریافت اطلاعاتی از مراجع ذیربط وانجام برخی هماهنگی ها با فرمانداری مهدیشهر وبا توجه به میزان ونوع معضلات و مسائل موجود در نقاط مختلف شهر، محله مسکن مهر خاتم الانبیاء در شهرک شهدا برای این امر انتخاب شد.

,

مسئول طرح "محله صالحین"  در مهدیشهر در خصوص نحوه اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح با محوریت یکی از روحانیون مخصوصا امام جماعت مسجد که مسلط به انجام فعالیت های مورد نظر باشد آغاز می شود.

,

شاهورانی ادامه داد: زیر نظر این روحانی، شورایی در محله به نام "شورای اسلامی محله" شکل می گیرد که  این شورا با تشکیل گروه های مختلف وتقسیم وظایف در حوزه های فرهنگی، سازندگی، اشتغال زایی و... اقدام به ایجاد یک بانک اطلاعاتی قوی از محله مورد نظر می نمایند.

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) مهدیشهر افزود: در همین راستا برنامه های لازم جهت رفع معضلات گوناگون محله طراحی واجرا خواهد شد که موفقیت این طرح بستگی به میزان جلب اعتماد وهمراه ساختن ساکنین محله با شورای اسلامی محله دارد.

,

وی بیان کرد: با توجه به معضلات ومسائل گوناگون موجود در محله تلاش می شود تا از یک سو توجه نهادها وسازمان های مختلف به سمت محله سوق داده شود و از سوی دیگر انگیزه ها جهت حس مطالبه گری واهمیت سرنوشت فردی واجتماعی در میان ساکنین محله تقویت شود و اهداف فرهنگی وتربیتی مد نظر پیگیری می شود.

,

شاهورانی خاطر نشان کرد: در این طرح در مجموعه برنامه ریزی های صورت گرفته برای تک تک ساکنین محله و در سنین مختلف دارای هدف می باشد که به مرور زمان و به ترتیب اولویت پیگیری خواهد شد که با مردمی شدن این طرح سالیان متمادی اهداف این طرح پیگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه