اخبار داغ

جانباز فریمانی در اردوی تیم ملی جوانان والیبال نشسته حضور یافت

جانباز فریمانی در اردوی تیم ملی جوانان والیبال نشسته حضور یافت
رئیس اداره ورزش و جوانان فریمان خبر داد: علیرضا پورسمنانی، جانباز نیروی انتظامی شهرستان فریمان در اردوی تیم والیبال نشسته جوانان تیم ملی حضور یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی نهادی به خبر فریمان اظهار کرد: علیرضا پورسمنانی جانباز سرافراز نیروی انتظامی شهرستان فریمان در سومین مرحله اردوی تیم والیبال نشسته جوانان تیم ملی حضور یافت.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبر فریمان,
,

رئیس اداره ورزش و جوانان فریمان افزود: در تمرینات این مرحله که مصادف با حضور تیم ملی آلمان در ایران است، چهار دیدار تدارکاتی با تیم آلمان نیز پیش‌بینی شده که یک دیدار آن روز گذشته انجام شد و دیگر بازی‌ها طی روزهای 24، 26 و 28 مرداد ماه برگزار می‌شود.



نهادی یادآور شد: این جوان غیور قبل از نائل آمدن به درجه جانبازی به ورزش والیبال می‌پرداخت و بعد از جانبازی با انجام تمرین‌های مداوم پس از یک سال تمرین موفق به جلب نظر هادی رضایی رئیس هیأت خراسان رضوی شد و به اردوی تیم ملی جوانان والیبال نشسته راه‌یافت.




شایان ذکر است، علیرضا پورسمنانی ورزشکار شایسته فریمانی اهل روستای تقی آباد فریمان صبح روز هفتم مرداد ماه سال 94 در منطقه مرزی لار زاهدان بعد از درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در سیستان و بلوچستان حین پاکسازی منطقه دو پای خود را از ناحیه مچ و ساق از دست داد و پس از افتخار جانبازی با علاقه فراوان و حمایت خانواده به والیبال نشسته روی‌آورد.


انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه