اخبار داغ

برای بازدید از مناطق سیل زده صورت گرفته است؛

ورود نماینده ویژه رهبری به گلستان برای بازدید از مناطق سیل زده+تصاویر

ورود نماینده ویژه رهبری به گلستان برای بازدید از مناطق سیل زده+تصاویر
نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در جهت بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان، از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد استان گلستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ بر اثر سیل چند روز گذشته در شرق استان گلستان، و وارد شدن چندین میلیارد تومان خسارت به زیر ساخت ها، محصولات کشاورزی، ادوات، جاده ها و کشته شدن چند نفر از هم استانی هاس عزیز، موجب آن گردید که رهبر فرزانه انقلاب، نماینده ویژه خود را به استان گلستان بفرستند تا از نزدیک آخرین روند امداد رسانی و مشاهده آخرین خسارت های مالی را مشاهده و به معظم له گزارش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

بر اساس این گزارش، شب گذشته، "حجت الاسلام معزی" نماینده ویژه مقام معظم رهبری و هئیت همراه وارد استان گلستان گردید.

,

در روز های گذشته و بر اساس برآورد های اولیه بالغ بر 144 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت ها، ابنیه ها، ادوات کشاورزی وارد شده است که بنا به گفته مسئولان امر، این میزان خسارت بیشتر از این ها می باشد.

,

گفتنی است، در سیل اخیر استان گلستان 3 نفر از اعضای یک خانواده که اصالتا، از شهر خان ببین بودند، در این سیل مخرب جان خود را از دست دادند.

,

در همین راستا، در طی دو روز گذشته نیز، بسیاری از مسئولان اجرایی استان با حضور در منطقه سیل زده روند امداد رسانی را انجام دادند.

,

همچنین، سخنگوی دولت روز گذشته با حضور در استان گلستان، از مناطق سیل زده حضور پیدا کرد و از نزدیک شاهد میزان خسارت ها بوده است و عنوان کرد که خسارت های وارده به مردم با دادن تسهیلات کم بهره و فوری جبران خواهد شد.

,

وی افزود: خسارت سیلی که روزهای 19 و 20 مرداد  در گلستان بوقوع پیوست،  144 میلیارد تومان برآورد می شود که از این میزان خسارت 120 میلیارد تومان مربوط به بناها و زیرساخت هاست و به زودی بخشی از آن به استان تزریق خواهد شد.

,

5456

, 5456,

54239

, 54239,

6548

, 6548,

5542

, 5542,

photo 2017 08 15 10 42 33

, photo 2017 08 15 10 42 33,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه