اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مرکزی خبر داد؛

اجرای طرح ملی توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در استان مرکزی

اجرای طرح ملی توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در استان مرکزی
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: طرح ملی توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده در استان مرکزی با هدف توان‌افزایی و توسعه ظرفیت‌های جامعه محلی با اولویت گروه‌های آسیب‌پذیر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ زهرا فرجی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی در کارگاه آموزش توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان در فرمانداری فراهان گفت: طرح ملی توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده در فاز دوم در استان مرکزی با هدف توان افزایی و توسعه ظرفیت‌های جامعه محلی با اولویت گروه‌های آسیب پذیر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی به مدت ۳۶ ساعت، و در زمینه مهارت های ۱۰ گانه زندگی است.

,

فرجی اظهار کرد: اهداف کیفی این طرح ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی بانوان و خانواده‌ها، افزایش تحمل خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی، تعارضات خانوادگی و زناشویی و توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهرنشینی و کاهش آسیب های اجتماعی هستند.

,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی ادامه داد: ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان سبب سازگاری با شرایط پر تنش شده و توسعه را هموار و امکان رشد و بالندگی را بیش از گذشته فراهم می کند.

,

وی گفت: این آموزش ها کمک می کند تا شخص در بحران ها با استفاده از مهارت های زندگی و ظرفیت های موجود در رسیدن به موفقیت استفاده کند و از این چالش ها و آزمون ها به عنوان فرصتی برای توانمند کردن خود استفاده کند.

,

فرجی افزود: برگزاری چنین کلاس هایی نیاز امروز هر فردی است، تاب آوری در هر سن و در هر سطحی رخ می دهد و ضرورت دارد بانوان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی بیان کرد: در این دوره ها یک نفر به عنوان تسهیل‌گر شناسایی می شود، مشارکت تسهیل گران در ادامه اجرای طرح نتایج مثبتی به دنبال دارد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه