اخبار داغ

برگزاری مراسم شب خاطره و رونمایی از کتاب «ماموستا» در پاوه + تیزر

برگزاری مراسم شب خاطره و رونمایی از کتاب «ماموستا» در پاوه + تیزر
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، از برگزاری مراسم شب خاطره و رونمایی از کتاب«ماموستا» همزمان با سالروز حماسه آزادسازی پاوه در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، عباس سروری از با اشاره به ۲۵ مرداد  مصادف با سالروز آزاد سازی پاوه به فرمان حضرت امام(ره) از برگزاری مراسم دویست و هشتاد و سومین «شب خاطره» به مناسبت ذکر شده در این شهرستان  خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: همزمان با برگزاری این مراسم از کتاب «ماموستا» که مجموعه خاطرات ملا قادر قادری امام جمعه پاوه است،  با حضورجمعی از مسئولین فرهنگی کشور، نویسندگان، خانواده معظم شهداء و حماسه سازان آزادسازی شهر پاوه، در یادمان شهدای این شهر رونمایی خواهد شد.

,

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: کتاب ماموستا حاصل ۶۰ ساعت مصاحبه حضوری با ملا قادر قادری است که به قلم «علی رستمی» به نگارش درآمده و توسط انتشارات «سوره ه مهر» روانه بازار کتاب می‌شود.

,

وی همچنین در خصوص شب خاطره نیز گفت: در مراسم فوق دکتر «محسن مؤمنی شریف» رئیس حوزه هنری، دکتر مجید مصلحی مدیرکل امور مجلس و استانها و مدیران و معاونین حوزه هنری حضور دارند و  ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه به همراه تنی چند از رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد به بیان خاطرات آزاد سازی پاوه خواهند پرداخت.

,

سروری هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم پاوه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این مراسم با همکاری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و سپاه ناحیه شهرستان پاوه در یادمان شهدای این شهرستان برگزار می شود.

,

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از چاپ چند کتاب دفاع مقدسی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آینده  نزدیک شاهد چاپ چند عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و تاریخ شفاهی توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه خواهیم بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه