اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی لامرد:

دولت مبارزه با اشرافی گری را از خود شروع کند

دولت مبارزه با اشرافی گری را از خود شروع کند
دولت باید از خود شروع کند و زمینه‌های اشرافی گری را از وزیران و مشاوران خود بزداید و آن‌ها را به کار جهادی در راه پیشبرد اهداف انقلاب به جلو هدایت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ محمد حسین رضایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی لامرد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اشرافی گری گفت: به نظر بنده دولت باید از خود شروع کند و زمینه‌های اشرافی گری را از وزیران و مشاوران خود بزداید و آن‌ها را به کار جهادی در راه پیشبرد اهداف انقلاب به جلو هدایت کند.

رضایی در خصوص استفاده از توان و ظرفیت داخلی گفت: دولت باید با اتکا به جوانان و بها دادن به آنان فضای توانستن را در جوانان به وجود آورد و به سرمایه‌گذاران داخلی کمک کند تا آن‌ها با اطمینان کافی بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

وی بر فرهنگ‌سازی حقوق متعارف تأکید و افزود: دولتمردان باید حقوق‌های متعادل با کار دریافت کنند و این را به جامعه و کارکنان خود نیز نشان دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی لامرد افزود: در مبارزه با سیستم نوکینزی حاکم بر کشور در دستگاه‌های بانکی که با نظام ما سازگار نیست و زیان‌های فراوان را به کشور وارد کرده است، درصورتی‌که بانک‌های ما سود کم (هزینه نگهداری پول) را فقط دریافت کنند مردم پول‌هایشان را در کار ریخته و از بانک‌ها خارج می‌کنند به این صورت اقتصاد کشور پویا و اشتغال‌زایی زیاد می‌شود.

وی تصریح کرد: در این صورت دولت باید فقط با قاچاق‌ مبارزه کند و گمرکی را بالابرده تا سرمایه‌های ملی فروش رفته و ریسک کار کردن و سرعت بازگشت سرمایه کاهش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه