اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛

طرح تکاپو برای ایجاد اشتغال در ۱۰رشته شغلی قزوین

طرح تکاپو برای ایجاد اشتغال در ۱۰رشته شغلی قزوین
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طرح تکاپو برای ایجاد اشتغال در 10 رشته شغلی صنایع خرد و کوچک استان قزوین عملیاتی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص،مسعود بابایی با بیان اینکه طرح تکاپو برای ایجاد اشتغال در صنایع خرد و کوچک استان قزوین عملیاتی می شود، اظهار کرد: این طرح برای ایجاد اشتغال با اولویت بندی ۱۰ رشته شغلی در صنایع خرد و کوچک در استان عملیاتی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه پژوهش این طرح سه سال طول کشیده است، گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان به همراه یک و نیم میلیارد دلار اعتبار برای اجرای پروژه اشتغالزایی در کشور پیش بینی شده است که پس از تعیین اولویت و تصویب نهایی آن در کارگروه اشتغال باید سهم اعتباری استان را مشخص کرد.

,

این مسوول تصریح کرد: این طرح از برنامه های راهبردی و منطبق به سند توسعه پایدارکشور است که ضمن تحریک تقاضای فضای کسب و کار به ایجاد اشتغال نیز کمک کند.

,

وی عنوان کرد: خدمات فنی، گردشگری، صنایع دستی، کفش، بسته بندی، شیرینی سنتی، فرش دستباف و گلیم، فرآوری زیتون، فرآوری انگور، دام و طیور از جمله این اولویت ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه