اخبار داغ

حضور فیلم کوتاه "خانه سفید" در سه جشنواره جهانی ایتالیا و استرالیا

حضور فیلم کوتاه "خانه سفید" در سه جشنواره جهانی ایتالیا و استرالیا
فیلم کوتاه "خانه سفید" تولید حوزه هنری استان کردستان و کارگردانی "ارسطو مفاخری " به سه جشنواره جهانی فیلم در کشور ایتالیا و استرالیا راه پیدا نموده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، این فیلم که در سال 95 عنوان بهترین فیلم داستانی جشنواره رویش را از آن خود کرد همزمان در به بخش پایانی سه  جشنواره معتبر بین المللی در کشور های ایتالیا و استرالیا راه یافته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


بنا به این گزارش این فیلم از 26 تا 29 ماه اکتبر در جشنواره visione  corte film festival که در کشور ایتالیا برگزار می گردد .

,
,


همچنین این فیلم در جشنواره بین المللی noosa international film festival در استرالیا به رقابت می پردازد و در دو بخش بهترین صدا گزاری (سوران فهیم ) و بهترین تصویر برداری (سرکیو مسگری)  نامزد دریافت جایزه شده است و بعدازظهر پنجشنبه 29 اکتبر در تئاتر noosa j برگزیدگان آن معرفی می گردند .
جشنواره سالنتو آخرین میزبان فیلم خانه سفید است که چهاردهمین دوره خود را برگزار می نماید .

,
,
,


در این جشنواره  فیلم‌های کوتاه «آلان» به کارگردانی مصطفی گندمکار، «کاسکو» به کارگردانی مجتبی قاسمی و «خانه سفید» به کارگردانی ارسطو مفاخری در بخش مسابقه فیلم کوتاه این جشنواره با فیلم‌هایی از کشورهای آمریکا، ایتالیا، هندوستان، کانادا، نیوزیلند، مکزیک، ترکیه، لیتوانی، برزیل، فرانسه و انگلیس به رقابت خواهند پرداخت.

,
,


جشنواره سالنتو که از سال ۲۰۰۳ پایه گذاری شده و امسال در چهاردهمین دوره خود، از تاریخ ۱ تا ۱۰ سپتامبر برابر با ۱۰ تا ۱۹ شهریوردر جنوب ایتالیا برگزار خواهد شد.

,
,


این جشنواره فیلم‌های منتخب خود را در تور سالیانه ای  آثار راه یافته به بخش رقابتی را  در شهرهای زوریخ، لندن، هنگ کنگ، مسکو، پترزبورگ به نمایش در می آورد.

,
,


در این فیلم که داستان حضور یک روحانی در روستایی را به تصویر می کشد "نظیرمیرزایی" به عنوان مدیرتولید ، "سیروان رحیمی" مدیرصحنه، "میترا رحیمی" به عنوان منشی صحنه ، " سرکیو مسگری" تصویربردار، "بهرام مرادی" صدابردار، " سوران فهیم " تدوین و" بختیارخلیلی" ، "شیما ملایی" ، " الله مراد رشتیانی" ، "شکیب آقایی" به عنوان بازیگران این فیلم " ارسطو مفاخری" را همراهی نموده اند .

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه