اخبار داغ

بانوی کارآفرین سراوانی مطرح کرد

ورود سودجویان به بازار فروش محصولات صنایع دستی/ فراهم سازی زمینه اشتغال 20نفر با سرمایه اندک

ورود سودجویان به بازار فروش محصولات صنایع دستی/ فراهم سازی زمینه اشتغال 20نفر با سرمایه اندک
بانوی کارآفرین شهرستان سراوان که برای بیست نفر زمینه اشتغال را فراهم کرده است از ورود سودجویان به بازار فروش محصولات سنتی و صنایع دستی گلایه مند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، صابره ملک زاده کوهکن کارشناس مرمت آثار تاریخی و بانوی کارآفرین شهرستان سراوان است که با سرمایه اندک شرکت تولیدی و توزیعی صنایع دستی را در شهرستان سراوان راه اندازی کرده است که در این راستا برای تعدادی از زنان سرپرست خانوار نیز زمینه اشتغال را فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

وی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه از فروش محصولاتش و رونق در کارش بسیار خشنود است، اظهار داشت: تنها حامی و حمایت گرانش در این مسیر خانواده اش بوده اند و با شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها توانسته است محصولاتش را به دیگر مناطق معرفی کند.

,

 این بانوی کارآفرین در ادامه با اشاره به پشتکارش و معرفی محصولاتش به مسئولین ادارات، افزود: اداره ورزش و جوانان و اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنها ادرات سطح شهرستان بوده اند که از وی حمایت کرده اند.

,

ملک زاده کوهکن با بیان وجود سودجویان و دلالان در بازار فروش محصولات سنی و صنایع دستی، که فروش را برایشان با مشکل مواجه کرده اند، گفت: بسیاری از ارگان ها و موسسات محصولاتی را از وی خریداری کرده اند که تا به امروز هیچ گونه وجهی را بابت فروش محصولاتش را از سوی بعضی از ادارات دریافت نکرده است.

,

این بانوی کار آفرین با بیان اینکه هیچ گونه رسید و مدرکی مبنی بر فروش  محصولاتش به موسسه و ادارات ندارد، گفت: یک صنعتگر و تولید کننده محصولات سنتی و صنایع دستی است که با هزار امید و آرزو کارش را با سرمایه اندک آغاز کرده واز مسئولین مربوطه که با گذشت پنج ماه تا کنون هزینه وی را پرداخت نکرده اند گلایه مند بود.

,

ملک زاده کوهکن در پایان با اشاره به اینکه در مدت دو سال برای بیست نفر اشتغال زایی کرده است، خاطر نشان کرد: در زمینه تولید و فروش محصولات سوزن دوزی، حصیر بافی، گلیم بافی، داروهای گیاهی و انواع دم نوش های گیاهی فعالیت دارد.

,


انتهای پیام/

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه