اخبار داغ

علی‌رغم گذشت 5 سال؛

مسکن مهر بردسکن از نبود مسجد رنج می‌برد

مسکن مهر بردسکن از نبود مسجد رنج می‌برد
پنج سال از واگذاری واحدهای فاز یک مسکن مهر به متقاضیان میگذرد و تاکنون هیچ اقدامی برای احداث مسجد در این منطقه صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن ،فاز 1 مسکن مهر بردسکن در سال 1391 تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است. مسکن مهر بردسکن در منطقه ای واقع شده است که ساکنین آن از نبود مدرسه و مسجد در این منطقه گلایه های زیادیداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن, فاز 1 مسکن مهر بردسکن در سال 1391 تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است. مسکن مهر بردسکن در منطقه ای واقع شده است که ساکنین آن از نبود مدرسه و مسجد در این منطقه گلایه های زیادیداشته اند. ,

 

,

در خصوص احداث مدرسه مدیر آموزش و پرورش بردسکن در گزارشی اعلام کرده بود که زمین آن تهیه و توسط خیرین ساخته خواهد شد ولی در مورد احداث مسجد تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

, در خصوص احداث مدرسه مدیر آموزش و پرورش بردسکن در گزارشی اعلام کرده بود که زمین آن تهیه و توسط خیرین ساخته خواهد شد ولی در مورد احداث مسجد تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.,

 

,

تمامی اقدامات زیر بنایی که برعهده اداراه مسکن و شهرسازی بوده در این منطقه اجرایی شده و فعالیت های روبنایی از جمله خدمات شهری مانند احداث فضای سبز و مسجد و غیره نیازمند توجه ادارات و سازمان های متولی است.

,

 

,

وجود مسجد در هر مکان و منطقه ای علاوه بر برگزاری مراسمات مذهبی محلی برای فعالیت های فرهنگی نیز می تواند باشد و با توجه به حضور جمعیتی حدود 230 خانوار در مسکن مهر، از مسجد احداثی در این منطقه میتوان به عنوان پایگاه اوقات فراغت نوجوانان و جوانا استفاده کرد.

,

 

,

در هفته گذشته به همت حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س) و جمعی از ساکنان واحدهای مسکونی اولین نماز جماعت در بخشی از مجتمع مسکن مهر با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان برگزار شد و نظر به اینکه قسمتی از زمین های محدوده مجتمع موقوفه می باشد، صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه در جمع نمازگزاران برای احداث مسجد اعلام همکاری کرد و نیز یوسفی، رئیس از اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر و منتخب مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر بردسکن به نمازگزاران اعلام کرد: از نظر طرح جامع شهری کاربری مذهبی محدوده مجتمع مسکن مهر بردسکن تعیین و باید افرادی جهت پیگیری و احداث مسجد به عنوان هیات امنا انتخاب شوند تا این افراد اقدات لازم جهت این امر انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه