اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان همدان خبرداد:

فعالیت 20 هزار بسیجی همدانی در اردوهای جهادی/حمایت بسیج برای راه اندازی 3هزارواحدتولیدی کوچک در استان

فعالیت 20 هزار بسیجی همدانی در اردوهای جهادی/حمایت بسیج برای راه اندازی 3هزارواحدتولیدی کوچک در استان
مسئول بسیج سازندگی استان همدان گفت: یکی از اولویت های بسترسازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردمی کردن و فرهنگ سازی در این زمینه است و سعی شده با همکاری اقشار مختلف بسیج در بخش های مشاغل خانگی، صنایع دستی و کارگاه های کوچک و زودبازده، علاوه بر ارائه آموزش های لازم و مشاوره در نهایت از تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال بهره لازم را ببریم و بدین ترتیب با این رویه تاکنون سه هزار واحد کوچک تولیدی حمایت و راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل رودآور؛ «شهرام صادقی» با بیان اینکه عمده فعالیت های بسیج سازندگی در سه حوزه است، گفت: در حوزه عمرانی فعالیت ها به صورت عمده با محوریت طرح های کوچک، زودبازده، عامل المنفعه و در مناطق محروم سیاست گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور؛ ,

هدف گذاری 80 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی در سال جاری

, هدف گذاری 80 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی در سال جاری,

وی با اشاره به اینکه در این حوزه در سال جاری 80 پروژه را هدف گذاری کرده ایم که در 50 درصد فعالیت های عمرانی به مرمت و بازسازی پرداخته می شود، اظهار کرد: اعتبارات لازم در این زمینه گاهی با همکاری منابع مالی استانی و شهرستانی از دستگاه های اجرایی تأمین می شود، گاهی دیگر از محل کمک های مردمی و خیران، بخشی هم از این منابع توسط صرفه جویی های قرارگاه خاتم که در پروژه های خود انجام می دهد و بخشی دیگر از طرف خود سپاه نواحی با صرفه جویی در هزینه کرد برنامه هایشان تأمین می شود.

,

, ,

مسئول بسیج سازندگی استان همدان افزود: یکی دیگر از فعالیت های بسیج سازندگی سازماندهی اردوهای جهادی دانش آموزی، دانشجوی و اقشار دیگر بسیج برای خدمات رسانی در مناطق محروم است و در این اردوها سعی می شود تا جوانان به سمت فعالیت های محرومیت زدایی هدایت شوند.

,

فعالیت سه هزار دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی

, فعالیت سه هزار دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی ,

, ,

صادقی از فعالیت سه هزار دانشجو در اردوهای جهادی سال جاری به ویژه در تابستان خبر داد و عنوان کرد: این تعداد از دانشجویان بسیجی در قالب 70 گروه در روستاهای محروم استان برنامه های فرهنگی، سازندگی، آموزشی و ورزشی برای مردم آن مناطق انجام می دهند.

,

حضور پررنگ 1500 بسیجی مهندس در خدمات رسانی به مردم

, حضور پررنگ 1500 بسیجی مهندس در خدمات رسانی به مردم,

وی با بیان اینکه از متخصصین حوزه بسیج مهندسین نیز در حوزه صنایع و مشاوره بهره مند می شویم، گفت: در این زمینه مهندسین ما با ارائه رایگان مشاوره های تخصصی به دنبال آسیب شناسی و چرایی درست عمل نکردن صنایع مختلف هستند و یک هزار و 500 بسیجی در حوزه مخالف کاری خدماتی را ازئه می دهتد و فعالیت دارند.

,

اعزام 50 تیم پزشکی به مناطق محروم در سال جاری

, اعزام 50 تیم پزشکی به مناطق محروم در سال جاری,

, ,

مسئول بسیج سازندگی استان همدان به اعزام  50 تیم پزشکی در راستای رسیدگی به محرومیت های بهداشتی و درمانی مناطق محروم در سال جاری اشاره کرد و افزود: 150 طلبه بسیجی نیز در حوزه های آموزه های دینی و مذهبی در قالب اردوهای جهادی فعالیت دارند.

,

فعالیت 20 هزار بسیجی از پایگاه های بسیج محلات در اردوهای جهادی

, فعالیت 20 هزار بسیجی از پایگاه های بسیج محلات در اردوهای جهادی,

صادقی از فعالیت 20 هزار بسیجی از پایگاه های بسیج محلات در اردوهای جهادی سه روزه و هفت روز هم خبر داد و اظهار کرد: عمده این فعالیت ها در حوزه عمرانی از جمله مرمت و بهسازی مدارس، مساجد، بازسازی پل و راه ها، خانه های عالم و خانه های بهداشت انجام می شود و همچنین در بخش آموزشی نیز سعی شده تا با ارائه یک بسته آموزشی متناسب با ظرفیت های هر منطقه مهارت های شغلی برای ایجاد اشتغال ارائه شود.

,

وی در ادامه از تهیه توزیع سبدغذایی و سبد بهداشتی بین محرومان جامعه خبر داد و افزود:  بسیج سازندگی درخصوص واگذاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقضایان و کارآفرینان فعالیت های چشم گیری داشته اشت.

,

رویکرد بسیج سازندگی مردمی کردن اقتصاد است/سه هزار واحد تولیدی کوچک راه اندازی و حمایت شد

, رویکرد بسیج سازندگی مردمی کردن اقتصاد است/سه هزار واحد تولیدی کوچک راه اندازی و حمایت شد,

, ,

مسئول بسیج سازندگی استان همدان تصریح کرد: یکی از اولویت های بسترسازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردمی کردن و فرهنگ سازی در این زمینه است و سعی شده با همکاری اقشار مختلف بسیج در زمینه های مشاغل خانگی، صنایع دستی و کارگاه های کوچک و زودبازده واحدهای جانبی و پشتیبانی علاوه بر ارائه آموزش های لازم و مشاوره در نهایت از تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال بهره لازم را ببریم و بدین ترتیب با این رویه تاکنون سه هزار واحد کوچک تولیدی حمایت و راه اندازی شده است.

,

توجه به قطب های اقتصادی هر منطقه، پویایی اقتصادی را به دنبال می آورد

, توجه به قطب های اقتصادی هر منطقه، پویایی اقتصادی را به دنبال می آورد,

صادقی در ادامه عنوان کرد: در سال جاری رویکرد بسیج سازندگی توجه به قطب ها و خوشه های  تولیدی هر منطقه است به نحوی که قطب تولیدی در نظر گرفته شده در شهرستان تویسرکان با توجه به سودآوری بهتر نسبت به موارد دیگر مبل و منبت است که به آن نگاه ویژه ای برای پویایی اقتصاد شهرستان می شود.

,

ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان محروم استان همدان

, ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان محروم استان همدان,

, ,

وی همچنین از تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان از شهرستان های نهاوند، کبودرآهنگ و فامنین خبر داد و گفت: هدف اصلی در اجرای این طرح، تمرکز بر روی عرصه های عمرانی و اقتصادی در دهستان های محروم است تا با نگاهی ویژه در حوزه های عمرانی، بهداشتی و اشتغالزایی در این دهستان ها با میانگین 30 تا 40 روستا فعالیت های جهادی انجام شود.

,

مسئول بسیج سازندگی استان همدان در ادامه به همراهی بسیج سازندگی استان همدان با سایر استان ها در راستای بیابان زدایی خوزستان در سال گذشته هم اشاره کرد.

,

صادقی از اجرای طرح جوادالائمه به منظور مبارزه با اعتیاد این بلای خانمانسوز در تعدادی از مناطق آلوده در سطح استان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح، آموزش ها، مهارت آموزی ها و توجه به ورزش، بهداشت و اشتغال روستاها با همکاری ارگان های مختلف در نظر گرفته شده است.

,

, ,

, ,

زنگنه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه