اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال استان قم خبر داد:

کاهش سه درصدی رشد جمعیت قم نسبت به سال قبل

کاهش سه درصدی رشد جمعیت قم نسبت به سال قبل
مدیرکل ثبت احوال استان قم با اشاره به اینکه رشد جمعیت سال 95 نسبت به سال 94 هشت درصد کاهش داشته است، گفت: رشد جمعیت در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل مرادی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به رشد جمعیت استان قم، اظهار داشت: باید موضوع فرزند آوری را با همکاری دستگاه های مختلف از جمله رسانه ها و صدا و سیما به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: رشد جمعیت در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است.

,

مدیرکل ثبت احوال استان قم با اشاره به رشد جمعیتی در سال های قبل، گفت: رشد جمعیتی استان قم در سال 94 نسبت به سال 93 پنج درصد افزایش داشته اما این آمار در سال 95 نسبت به سال 94 هشت درصد کاهش داشته است.

,

وی در ادامه با اشاره به آمار اتباع در استان، عنوان داشت: باید نسبت به اتباعی که دراستان هستند آمار را مشخص و جمع آوری کنیم البته برخی از اتباع چند سالی است که در استان ساکن هستند این افراد هم باید در آمار در نظر گرفته شود.

,

مرادی درادامه افزود: صدا و سیما باید در برنامه‌های مختلف آماری، همراه اداره‌کل ثبت احوال استان قم باشد چرا که بخشی از برنامه های این اداره نیازمند اطلاع رسانی گسترده است.

,

وی با اشاره به رتبه بیست و هشتم قم در ثبت نامه کارت های هوشمند در قم، خاطرنشان شد: در مردادماه نزدیک به 15 هزار مورد ثبت‌نام برای دریافت کارت هوشمند انجام شده است؛ سال 94 و سال گذشته تعداد ایستگاه‌های ثبت درخواست دریافت کارت ملی هوشمند کم بوده است اما امسال با اختصاص بیش از 50 مرکز، ظرفیت هزار و 500 ثبت‌نام در روز را فراهم کرده‌ایم.

,

مدیرکل ثبت احوال استان قم با تاکید بر اینکه کارت‌های هوشمند طی 20 تا 30 روز تحویل متقاضیان داده می‌شود، عنوان کرد: ایستگاه‌های سیار برای مراجعه به برخی از مجموعه‌های خاص از جمله مراکز بهزیستی درنظر گرفته شده است؛ امیدواریم بتوانیم با مشارکت دهیارها ایستگاه‌هایی را در روستاها ایجاد کنیم و کارت‌های روستاییان را در کمترین زمان صادر کنیم تا از ترددهای اضافه نیز جلوگیری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه